Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mites miehet kiihotutteko naisen jalkojenhieromisesta?

Vierailija
22.02.2024 |

Olen 21 vuotias poitsu ja olen seurustellut ennen nykyistä tyttöystävääni vain yhden tytön kanssa ja sen kahden vuoden seurustelun aikana silloinen ystävättäreni ei ikinä pyytänyt hieromaan jalkojaan, joten asia on minulle uusi. Nykyinen tytökaverini on pari kertaa nostanut jalkansa syliini ja pyytänyt hieromaan niitä. Kummallakin kerralla olen kiihoittunut älyttömästi ja joutunut peittelemään seisokkia ystävättäreltäni, kun on hävettänyt ihan hitokseen tämän pitävän minua täytenä pervona. En ole aikaisemmin elämässäni edes miettinyt olevani jotenkin naisen jaloista kiinnostunut, onko meitä jaloista kiihoittuvia paljonkin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, varsinkin varpaiden välien hieronta. Eritoten isovarpaiden välin.

Vierailija
2/7 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt menee mun tapauksessa sukupuolet toisinpäin, mutta kiihotun kun saan hieroa miehen jalkoja. Ne jalat ei tosin itsessään kiihota mua, mutta se tilanne on niin intiimi että lähtee ajatus harhailemaan. Ja kohta huomaankin jo hierovani jalkoja samalla tavoin kuin hyväilisin penistä. N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt menee mun tapauksessa sukupuolet toisinpäin, mutta kiihotun kun saan hieroa miehen jalkoja. Ne jalat ei tosin itsessään kiihota mua, mutta se tilanne on niin intiimi että lähtee ajatus harhailemaan. Ja kohta huomaankin jo hierovani jalkoja samalla tavoin kuin hyväilisin penistä. N34

Täytyypä joku kerta kysyä haluaisiko Helikin hieroa mun jalkoja? Olen ollut vähän hämmentynyt kiihottumisestani ttyttöni jaloista, pitäiskö uskaltaa kertoa hänelle asiasta? Tiedä vaikka antaisi sen mitä viime hieronnan jälkeen haaveilin, eli ruikkia jaloilleen.

Vierailija
4/7 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kiihotun molemmista, eli sekä naisen jalkojen hyväilystä että siitä, kun nainen hyväilee minun jalkoja. Mieluiten nuolee niitä. 

Vierailija
5/7 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiihotu. Kitkerä hiki haisee ja tarttuu käsiinkin se kärä. Jalat myös aika epäesteettinen kasa sumppuun survottuja perunoita.

Vierailija
6/7 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiihotu. Kitkerä hiki haisee ja tarttuu käsiinkin se kärä. Jalat myös aika epäesteettinen kasa sumppuun survottuja perunoita.

Hygienia vissiin vieras asia

Vierailija
7/7 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikilla. Olen huomannut itse että kauniskasvoisella naisella myös esim. jalat ja muut ruumiinosat ovat kauniita ja veistosmaisia. Rumakasvoisella kaikki muukin on muhkuraista ja outoa ja jalkakin usein sellainen lättänä tai perunamaisen iso.