Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pätkäpaasto

Vierailija
22.02.2024 |

Auttaako laihdutuksessa eli alkaako rasva siis palamaan, jos on 16 tunnin väli syömisessä, vai meneekö kroppa jo heti jollekin säästöliekille? Onko väliä mikä on se paaston kelloaika? 

Toiset sanoo, että pitää syödä viisi kertaa päivässä, ja toiset, että ei saa syödä pitkin päivää. Aloitin tuolla pätkäpaastolla laihdutuksen. Tavoitteena on saada pois 10 kg.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pätkäpaasto toiminut todella hyvin! Ei vie säästöliekille, vaan tehostaa aineenvaihduntaa. Itse paastoan 18 tuntia useimpina päivinä.

Vierailija
2/6 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Painosta en tiedä, mutta vyötäröltä on lähtenyt niin että housut löysät. Itse harrastan tätä kuitenkin ennenkaikkea hyvän fiiliksen johdosta. Energinen olo! Ja jatkuvasti kupliva/ärtynyt suolisto rauhoittunut kun saa välillä levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko autofagia, jos juo jotain vaikka vettä? Esim. aamulla ennenkuin vaikkapa se 12h  paastoa tulee täyteen?

Vierailija
4/6 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko autofagia, jos juo jotain vaikka vettä? Esim. aamulla ennenkuin vaikkapa se 12h  paastoa tulee täyteen?

Vettä ja kahvia mustana voi juoda.

Vierailija
5/6 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vettä ja kahvia mustana voi juoda.

Ok, kiitos tiedosta

Vierailija
6/6 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekkapaasto on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä