Ukkola: Sanna Marinista on tullut nolo keikari
Olipa hyvä kirjoitus, kannattaa käydä lukemassa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b6cbff1-9dc6-4274-abba-af7c45100…
Juuri näinhän se on, uuden ja vanhan rahan erottaa kilometrin päähän.
Kommentit (1339)
Persujoukko odottaa kieli pitkällä Marinin somepäivityksiä, jotta omaan elämään tulee sisältöä ja voi samanhenkisten kanssa ryhmääntyä. Marin vie heitä kuin kuoriämpäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin on paljastanut todellisen minänsä. Aika moni huomasi sen jo hänen olleessaan pm, mutta kritisoijia pidettiin vain kateellisena. Tällä hetkellä vaikuttaa, että entinen pm ei ole henkisesti ihan raiteillaan.
Kyllä, ihmisiin vaikutuksen teki selkeäsanainen ja itsevarma esiintyminen. Sisältöön ei juuri kukaan kiinnittänyt huomiota, eikä siihen, että hän saapui kameroiden eteen kun puhuttiin saavutuksista ja päätöksistä, muttei koskaan selittelemään virhearvioita (rokotteiden viivästyminen, lapsiin kohdistuvien rajoitusten haitat, matkustamisen salliminen kun muut maat olivat sitä jo rajoittaneet, maskigate), selitteleminen oli hallituskumppaneiden ja alaisten tehtävä.
"juuri kukaan" tarkoittaa kyllä että liki kaikki kiinnitti mutta media spämmi pelkkää kehua ja sensuroi kritiikin pitääkseen oman kuplansa maailmankuvan säröttömänä. Ja nyt nuo koittaa selitellä sekoiluaan sillä ettei kukaan olisi moista sannasta arvannut. Hohhoijaa.
Vähän kuin juoppo 30 vuoden viinasekoilujen jälkeen valittaa ettei hänelle kukaan nuorempana ja aiemmin valittanut juomisesta, mikä siis on täysi vale koska kyseiselle juopolle valitettiin juomisesta vähän väliä. Osalta meni ystävyyskin poikki kun juoppo ei halunnut kuulla valituksia. Tämä siis tositarina erään tutun kanssa.
Ukkola kuulostaa aivan palstan Sanna-hullulta.
Eipä ihmekään kuin Ukkola on ilmeisesti oppinsa saanut Suomen Sisun ex-varapuheenjohtajamiehensä perustamalta Hommaforumilta. Persun persuvaimo Sanna, joka osoitti typeryytensä laittamalla suudelman äänestyslippuun.
Vierailija kirjoitti:
Sanna kirjoitti asiaa Sannasta. Eihän se julkisuus jätä rauhaan, jos ei sitä todellisuudessa halua. Puheet
ja teot eivät kohtaa.
Milloin Marin itse on antanut tv- ja lehtihaastatteluja suomalaiselle medialle?
Eikös nämä Ukkolan, IL ja Seiska lehden jutut ole syntyneet siitä, että nämä toimittajat itse kyttäävät Marinin Instagram- ja Facebook sivuja ja sieltä tuovat ihan itse Marinia julkisuuteen ja antavat palstatilaa. Ja miksi Ukkolaa ei kiinnosta tai kyttäämässä esim. Pera Persun Instagram-tiliä ja tee hänestä julkisuuden henkilöä ja kerro hänen juttujaan. Vai eikö Ukkola saisi niistä liksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai kymmenet tuhannet viime vaaleissa äänestämään itseään -> pyyhki peppunsa äänillä ja erosi heti.
Lähti elämään sellaista luksus-elämää, jollaisesta äänestäjänsä eivät tule koskaan näkemään vilaustakaan.
Ja silti fani-lauman usko ei vain horju. Ei, vaikka heitä on huijattu 6-0 täysin silmiensä edessä. Toki kyllähän viimeiset gallupit jo hieman toiveita herättelevät paremmasta.
jJ siis ennen kaikkea lähti elämään elämää ja ajamaan asioita, joita politiikassa muka vastusti. Marin oli ulkovaltojen projekti.
Näinhän ne Johan Bäckman ja Janus Putkonen myös venäläisille kertovat. Luet varmaan MV-lehteä ja katsot Z-studiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa sannafaneista nuoria naisia. Opiskelukämpässä kun syö nuudelia niin kiva katsoa samariinin keikarointia 😅
Sanna voisi ikänsä puolesta alkaa olla heidän äitinsä..
Nähtävästi iänkin saa kuvitella itselleen nykyään. Tulos näyttää tuolta, ei erityisen tyylikkäältä.
Kyllä nuo viiskymppiset feministisosialistitantat on sitä kiihkeintä kannattajaryhmää joka ei tosiaankaan vastaväitteitä kuuntele ja solvauksia säästele kun pääsee "sanna vihaajille" sanomaan netissä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on vaan kateellinen kun on kun itse kun seinästä repäisty. Lihava pötkylä, valtava pää, ruma, luiru ruma ohkanen liimatukka, hytkyy ja hytisee epävarmuuttaan. Farmi ohjelmassa paljastui sen koko naisen tyhmyys ja taitamattomuus... Ei saanut muuta miestä kun valtava nokkaisen persu hyypiön...🙈🙈🙈😄😄😄😄😄
Ukkola Han erosi siitä isonokkasesta miehestään. Etsi urakalla parempaa ja komeampaa miestä.. Kun ei kelvannut kellekään, niin piti kerjätä takaisi iso nokkaisen Matiaksen luo.. Ovat näöltään jä älyltään Vakka ja kansi... 🐽🐽. 😁😁😁😁😁😁
Ikävä kun miehet ei hurmaantuneet inkkari päähineestä. Minä en koskisi pitkällä tikullakaan tuommoiseen örkkiin... Hyyyiiii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ala-arvoista ruotia toimittajan ulkonäköä siksi, ettei hänen kirjoituksensa miellytä. Osa noista kommenteista täyttäisi helposti kunnianloukkauksen määritelmän. Olette ehkä sitten itse varsinaisia missejä kun mielestänne teillä on siihen varaa.
No minä olen ainakin ihan satavarmasti paremman näköinen kuin Ukkola.
Sehän on kasvonpiirteiltään ihan yks yhteen maisa torpan kanssa jota monikin piti/pitää huikean nättinä.
Aika hauska! Varsinkin viimeinen lause, jossa palattiin ilmeisesti Mariniin, niin totta.
Ukkola sai opiskella Briteissä sisäoppilaitoksessa kokoomusperheen lapsena. Hänen toimittajan uransa alkoi hyvin, mutta sitten notkahti, kun alkoi persuuntumaan ja roskatoimittajaksi. Silleen valinta.
Ukkola kirjoittaa Äärioikeistolaisessa lehdessä äärioikeistolaisia juttuja
Vierailija kirjoitti:
Demari käänsi takkinsa ja se paljastuikin Pradan takiksi :D
Tämä :D
Suomalaisten verorahat on vuosikymmenien varrella nyhdetty rikkaile poliitikoille ja heidän kavereilleen.
Toissailtana katsoin eduskunnan täysistuntoa.
Saliin oli jäänyt kourallinen tyyppejä. Olivat melkein toistensa kurkussa kiinni, koska
rahat ovat nyt lopussa ja Suomi joutuu kohta EU:n tarkkailuluokalle.
Olen iloinen siitä, että ulkopuolinen taho ottaa nuo tarkkailuun.
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on toimittajana yhtä taitamaton kuin ylimielinen Purra valtiovarainministerinä. Miksei Ukkola hauku Purraa?
Purra tekee duuninsa, toisin kuin mariini.
Vierailija kirjoitti:
No, jos tuosta jutusta jotain oppii, niin ainakin sen, että Sanna Ukkolan mielestä ainoa hyväksyttävä tapa olla varakas on teeskennellä olevansa köyhä ja rahaton.
Muodikkaasti ei missään nimessä saa pukeutua, vaan varmaan jotkut Tokmannin alennusmyyntikamppeet ovat ainoita hyväksyttäviä vaatteita. Samoin on suuri kauhistus, jos ihminen käy yhtään missään (ehkä korkeintaan lähikauppaan saa poistua) saati että hän tuntee ihmisiä (julkkiksia, hyi sentään) Ja jos sitten vielä mainitsee asiasta sosiaalisessa mediassa, on se synneistä suurin.
Ehkä tässä nyt ennemmin pistää silmään se valtava kontrasti sosialistien esitaistelijan ja tämän nykyisen, mitä tämä nyt onkaan, välillä?
Että paasataan toista ja toimitaan sitten toisin. Jotenkin häpeällistä, joskin kovin perinteistä työväenliikettä. Jokainen tunnistaa ilmiön omalta työpaikaltaan, mittakaava on vain toinen. Ihminen on lopulta varsin kehittymätön, toiset poliittiset aatteet myöntää tämän ja pyrkii poimimaan ihmisen ahneudesta ja opportunismista yhteisen hyödyn ja toiset taas kuvittelevat, että kieltämällä muita saadaan ihmisen synnynnäinen opportunismi kitkettyä.
Miksikön Ukkola haluaa jatkuvasti tuoda Marinia esille ja antaa hänelle palstatilaa ja julkisuutta?
Onko Ukkola uusi Demareiden tiedottaja tai Marinin manageri? Saako Ukkola rahaa tuosta, kun hän pitää jatkuvasti, lähes päivittäin Marinia esillä.
Jos Ukkolaa, Seiskaa tai av-palstaa ei olisi, kansa olisi unohtanut jo Marinin moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Ukkolalla on ihme pakkomielle Mariniin, jatkuvaa keksimällä keksittyä rääpimistä. S.U. voisi jo ottaa kolumneihinsa ajankohtaisempia aiheita ja ihmisiä. Alkavat hänen juttunsa olla jo samaa tasoa kuin täällä aloituksia tekevän Sannakiimaisen.
Johtuu varmaan siitä mitä P. Kauppinen alias Iltalehden pt kertoi journalismiwebinaarissa, että Iltalehden tärkeimpiä uutiskriteerejä ovat klikkausmäärät ja höpötti koko ajan miten sitä ja sitä juttua on klikattu tooosi tooosi paljon ja sen kyllä Iltalehden klikkiotsikoista huomaa. Siksikö täällä joka kerran mainostetaan Ukkolan kolumneja, jotta tulisi paljon klikkauksia? Aikamoista huttua ne pääosin ovat.
Nolona Kauppinen selitteli kyseisessä webinaarissa, miten Iltalehti haksahti klikkien tavoittelussaan ostamaan valheellisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna kirjoitti asiaa Sannasta. Eihän se julkisuus jätä rauhaan, jos ei sitä todellisuudessa halua. Puheet
ja teot eivät kohtaa.
Milloin Marin itse on antanut tv- ja lehtihaastatteluja suomalaiselle medialle?
Eikös nämä Ukkolan, IL ja Seiska lehden jutut ole syntyneet siitä, että nämä toimittajat itse kyttäävät Marinin Instagram- ja Facebook sivuja ja sieltä tuovat ihan itse Marinia julkisuuteen ja antavat palstatilaa. Ja miksi Ukkolaa ei kiinnosta tai kyttäämässä esim. Pera Persun Instagram-tiliä ja tee hänestä julkisuuden henkilöä ja kerro hänen juttujaan. Vai eikö Ukkola saisi niistä liksaa?
montako kertaa aiot toistaa tämän saman viestin :D
Sitähän journalismi nykyisin on -seurataan julkkisten someja, Ukkolalta tuli vastaavansävyinen kirjoitus persujen mestarista vain muutamia viikkoja sitten. Ei tosin somesta poimittu aihe.
Se jäi sulla huomaamatta?
Vierailija kirjoitti:
Ukkolalle terkut että uusi raha on yleensä itse ansaittu, vanha raha on peritty.
Muutenkin on noloa kirjoittaa kolumneja joiden sisältö on pääasiassa aina jonkun toisen ihmisen arvostelu ja haukkuminen.
Sitähän nuo kolumnit poikkeuksetta ovat.
Vierailija kirjoitti:
Demari käänsi takkinsa ja se paljastuikin Pradan takiksi :D
Ei hirveästi kannattaisi syyttää takinkäännöstä.
Kiitossss.. 😝🤣