Ukkola: Sanna Marinista on tullut nolo keikari
Olipa hyvä kirjoitus, kannattaa käydä lukemassa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b6cbff1-9dc6-4274-abba-af7c45100…
Juuri näinhän se on, uuden ja vanhan rahan erottaa kilometrin päähän.
Kommentit (1339)
Ukkola on itse hemmetin ruma ikeyksien suoltaja. Samoin kuin miehensä.
Vierailija kirjoitti:
Ukkolalle terkut että uusi raha on yleensä itse ansaittu, vanha raha on peritty.
Muutenkin on noloa kirjoittaa kolumneja joiden sisältö on pääasiassa aina jonkun toisen ihmisen arvostelu ja haukkuminen.
Tämä maku minullakin jäi Ukkolan avautumisesta. Kiitos, kun sanoitit sen lyhyesti ja ymmärettävästi.
Mihin Ukkola tähtää näillä kolumneillaan? Ei voisi ihminen negatiivisempi olla. Lähtisi vaikka lomalle Espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä elämänfilosofia: mitä tahansa saa tehdä, kunhan ei vahingoita ketään, ei myöskään itseään. Sanna ei aiheuta mitään pahaa, vaan elää omaa elämäänsä. Kerran valittu tie ei aina ole se, mitä pitkin haluaa lopun elämäänsä kulkea. Sanna ei ole suomalaisille mitään velkaa.
Sanna Marin aiheutti Suomelle 50 miljardin lainat, joita lapsemmekin pääsevät maksamaan. Lisäksi lahjoitti prosecco-höyryissään Uniperin miljardien arvoiset tehtaat Saksalle. En sanoisi, ettei ole aiheuttanut mitään pahaa. Täysi mätäpaise, olen tyytyväinen jos pysyy poissa politiikasta.
Ei PM mitään yksin päätä. Kyllä siellä oli koko hallitus ym. mukana.
Kaikki Fortumin hallituksen mokatkin Marinin syytä. Sotekin on Marinin luomu
Ei näissä Suuri Johtaja- kauhisteluissa vaan naisia vilahdakaan. On se tasa-arvo kyllä kumma juttu. Vai onko Boss Lady nyt seuraava The Leader, jonka varpaita kaikken on kumarruttava nöyrästi suutelemaan ja hänen viisaita sanojaan kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä elämänfilosofia: mitä tahansa saa tehdä, kunhan ei vahingoita ketään, ei myöskään itseään. Sanna ei aiheuta mitään pahaa, vaan elää omaa elämäänsä. Kerran valittu tie ei aina ole se, mitä pitkin haluaa lopun elämäänsä kulkea. Sanna ei ole suomalaisille mitään velkaa.
Sanna Marin aiheutti Suomelle 50 miljardin lainat, joita lapsemmekin pääsevät maksamaan. Lisäksi lahjoitti prosecco-höyryissään Uniperin miljardien arvoiset tehtaat Saksalle. En sanoisi, ettei ole aiheuttanut mitään pahaa. Täysi mätäpaise, olen tyytyväinen jos pysyy poissa politiikasta.
Ei PM mitään yksin päätä. Kyllä siellä oli koko hallitus ym. mukana.
Kaikki Fortumin hallituks
Naisena minusta olisi ollut kiva nähdä sitä bosslady-toimintaa muuallakin kuin nahkatakin selkämyksessä. Käytännössähän Marin omi itselleen päätösvallan esm EU-koronatukikokouksessa, ja sitten kieltäytyi ottamasta vastuuta sysipaskasta tuloksesta. Ja tämä sama kuvio toistui uudelleen...ja uudelleen...ja uudelleen. Hyvä että ei enää ola politiikassa.
Kun Sanna-hullu tuntuu Sannaa niin kovasti kaipaavan niin tuossa Sanna Mûnchenin turvallisuuskonferenssissa viime vuonna Christiane Amanpourin vetämässä keskustelussa Ursula von der Leyenin kanssa. Arvostele vaikka ilmeitä ja ulkonäköä, jos et muuta ymmärrä. Tai vaikka sitä englannin ääntämystä, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on itse hemmetin ruma ikeyksien suoltaja. Samoin kuin miehensä.
Susi rumia, moukkia ja inhottavia.. Hyi sitä eukon hylje hytkymistä.yök.
Ukkolan tuhti täti saisi keskittyä tärkeämpiin asioihin vai onko kateellinen,kun itse ei saa huomiota vaikka on suu selällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkolalle terkut että uusi raha on yleensä itse ansaittu, vanha raha on peritty.
Muutenkin on noloa kirjoittaa kolumneja joiden sisältö on pääasiassa aina jonkun toisen ihmisen arvostelu ja haukkuminen.
Tämä maku minullakin jäi Ukkolan avautumisesta. Kiitos, kun sanoitit sen lyhyesti ja ymmärettävästi.
Mihin Ukkola tähtää näillä kolumneillaan? Ei voisi ihminen negatiivisempi olla. Lähtisi vaikka lomalle Espanjaan.
Niinpä, avoimesti halveksuu ja väheksyy Marinia ja tämän työtä ja suosiota. Mutta samaan aikaan itse elää klikkauksista joita saa kiihottamalla Marin-vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavissa vaaleissa pyyhkin äänestyslipulla persheeni ja vetäisen vessasta alas = yhtä arvokas kuin Marinille antamani ääni.
Marin pilasi sossujen maineen. Itse äänestän vaikka kokoomusta mutta en sossuja vaikka olen ex tehdastyöläinen.
Sanna Ukkolasta on tullut nolo tosi-tv -tyrkky.
Kokoomuslainen Ukkola haukkuu demari Marinia liian leveästä elämäntyylistä. Hullua tämä nykyaika. Ja Ukkola vielö kehui, että miljardööri Niklas Herlin oli niin mukavan tavis että veti röökiäkin oikein ketjussa ja kittas pelkkää kaljaa. 😂
No idolinsa kullakin.
😂
Minäkin äänestin viime vaaleissa persuja demareiden sijaan, koska olin pettynyt Mariniin. Sen jälkeen olen ollut vielä pettyneempi...
Vierailija kirjoitti:
Ukkolan tuhti täti saisi keskittyä tärkeämpiin asioihin vai onko kateellinen,kun itse ei saa huomiota vaikka on suu selällään.
Koliikkivassujen parempaa naisvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Käykää lukemassa Jukka Ukkola kolumnia Suomen Kuvalehdessä. Asiakseen haukkuu Purraa ja persuja.. Sanna Ukkola molemmat vanhemmat ovat olleet aina kokoomuslaisia..... Nyt ymmärrän miksi Sannan on niin vaikea olla Turkkilan mieliksi peru.... 🤣🤣🤣🤣🤣
Ihana, että Sannan isä Jukka Ukkola inhooo persuja niin maar perusteellisesti... Mitähän on mieltä pottunokka persu vävystä... Isänä varmasti ymmärtää että ei tuo tyttö parempaa saa. 🤭🙄
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslainen Ukkola haukkuu demari Marinia liian leveästä elämäntyylistä. Hullua tämä nykyaika. Ja Ukkola vielö kehui, että miljardööri Niklas Herlin oli niin mukavan tavis että veti röökiäkin oikein ketjussa ja kittas pelkkää kaljaa. 😂
No idolinsa kullakin.
😂
Tuohan on itse sanonut olevansa sitoutumaton. Ehkä sen olisi voinut kertoa ilman sitä äänestyslipukettakin. Ehkä tuo oli hänen huulipunafeminismiään sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta mitä Matin pukee tai ostaa. Mutta kyllä pistää ajattelemaan, että lauantaina oli Emma-gaalassa samaan aikaan kuin oli Ukraina-työryhmän kokous, johon Zelenskyi oli myös amarinin pyytänyt mukaan. Ymmärrän, että aikataulut ovat sellaisia, että kaikki eivät aina työryhmään ehdi, mutta onko Emma-gaala oikeasti niin tärkeä, että sen takia tuo kannattaa jättää välistä. Hilary Clinton ja Anders Fogh Rasmussen (NATOn ex pomo) olivat kuitenkin löytäneet tuolle kokoukselle aikaa kalenteristaan.
Sanna päätti näyttää, että on tässä parempaakin tekemistä kuin istua jossain tylsässä kokouksessa.
On se uskomaton moukka.
Vihervassarit turauttivat sitten kunnon misogyniat tulille. Torpataan Marin-kritiikki haukkumalla Ukkola rumaksi läskiksi ja säilytetään silti moraalinen ylemmyydentunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta mitä Matin pukee tai ostaa. Mutta kyllä pistää ajattelemaan, että lauantaina oli Emma-gaalassa samaan aikaan kuin oli Ukraina-työryhmän kokous, johon Zelenskyi oli myös amarinin pyytänyt mukaan. Ymmärrän, että aikataulut ovat sellaisia, että kaikki eivät aina työryhmään ehdi, mutta onko Emma-gaala oikeasti niin tärkeä, että sen takia tuo kannattaa jättää välistä. Hilary Clinton ja Anders Fogh Rasmussen (NATOn ex pomo) olivat kuitenkin löytäneet tuolle kokoukselle aikaa kalenteristaan.
Sanna päätti näyttää, että on tässä parempaakin tekemistä kuin istua jossain tylsässä kokouksessa.
On se uskomaton moukka.
Lähinnä moukka olet sinä joka nostat omaa typerää kirjoitustasi.
Sinulla näyttää olevan täysi työ kirjoittaa samaa paskaa uudestaan ja uudestaan.