Tuo Tehyn punapää on niin ärsyttävä!
Miten ylimielinen hän on, nokittelee ja uhittelee tuolla Kolmosen aamussa. Ei vastaa kysymyksiin, ja puhuu vähättelevästi. Vaihtoon joutasi jo.
Kommentit (21)
Ei läheskään niin ärsyttävä kuin Riikka Purra.
Hänen äänensävynsä on vähättelevä, eikä käytöstavatkaan ole aikuisen tasolla. Minäminäminä.
Alfatar👍 jauhottaa persujen nazzit ja Kokoomuksen orpanit.
Tehyläisten taso nähtiin, kun edellisten korotusten aikaan sanoivat, että palkankorotus tulee vain liittoon kuuluville. Älyn määrä.
Kiusaajien kokoontumisajot taas täällä. Hyi mitä esimerkkiä annatte lapsille ja nuorille. Teillä ei ole munaa muuta kuin haukkua nimettömänä, menkääpä itse tuohon framille naamanne ja nimenne kanssa.
Mieluusti näkisin tosiaan Tehyn puheenjohtajana jonkun muun, vähän eri tyyppisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajien kokoontumisajot taas täällä. Hyi mitä esimerkkiä annatte lapsille ja nuorille. Teillä ei ole munaa muuta kuin haukkua nimettömänä, menkääpä itse tuohon framille naamanne ja nimenne kanssa.
Kyllähän nämä kiusaajat on ihan tuolla ruudun toisella puolella. Ilmeisesti et ole nähnyt Tehy-naisen puhuvan ruudun ääressä. Tiedätkö, että HÄN on ihan itse halunnut asemaansa. Kukasn, ei kukaan ole pakottanut. Asioista puhutaan, mutta esim. äänensävy VOISI olla asiallinen! Koukutteleva ja oukutteleva esiintyminen ei todellakaan tuo lisäarvoa hänelle, lähinnä myötähäpeää. Muiden mielipiteiden kunnioitus on unohtunut.
Rytkis on koulutukseltaan kätilö ja sairaanhoitaja. Enpä haluaisi, että tuollainen hoitaisi minua missään. Superärsyttävä, eikä mitään empaattisuutta. Rahvaanomainen räyhääjä.
Lihava vielä, vaikka ylipainon seuraukset pitäisi olla tiedossa.
48-vuotias. Luulin todella paljon vanhemmaksi.
Ei ole Tehylle mikään mainos, eikä tuo sympatiapisteitä.
Puuhaako Rytkönen poliittista lakkoa, kun hänen liittonsa ei ollut edellisissä lakoissa mukana?
Olisi luullut, että Tehy haluaisi edustajakseen edustavamman henkilön.
No ihan asiaa se Rytkönen kyllä puhuu. Hänellä taitaa hermo keittää yli helposti, mutta sen hermostumisen takana kyllä on kaikki mahdolliset asiaperusteet.
Purra ja Rydman ovat tosi huonoja ministereitä.
Vierailija kirjoitti:
No ihan asiaa se Rytkönen kyllä puhuu. Hänellä taitaa hermo keittää yli helposti, mutta sen hermostumisen takana kyllä on kaikki mahdolliset asiaperusteet.
Se vaan että tuolla tasolla tarvitaan muutakin kuin se asia. Pitää olla hyvät vuorovaikutustaidot ja taitava sosiaalinen pelisilmä, jotta tulee kohdatuksi sen asiansa kanssa uskottavasti. Ei ole sille asialle eikä koko yhteisöllekään eduksi että asiaa yritetään edistää heikoin eväin.
Taasko se on maikkarilla? Miksi maikkari kärrää studioon näitä kaikkein ärsyttävimpiä ihmisiä. Rytkönen taitaa olla ykkösällö.