Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö kynsilakkaa?

Vierailija
21.02.2024 |

Ja jos, niin miksi? Luulisin ettei sitä tarvitse mihinkään. On työteliästä lakata ja pestä kynsiä vähän väliä. Lisäksi miten vaikuttaa terveyteen moinen kynsilakanpoistoaine?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityistilanteissa, en juuri muuten. Arjessa ei oikein kannata, saisi olla koko ajan korjaamassa ja laittamassa uutta.

Vierailija
2/6 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityistilanteissa, en juuri muuten. Arjessa ei oikein kannata, saisi olla koko ajan korjaamassa ja laittamassa uutta.

Mua ärsytti kans toi tavislakkojen jatkuva korjailu. Nyt on geelilakkaus. Pysyy hyvänä pari-kolme viikkoa, eikä tarvii miettiä lohkeileeko vai ei. Ei siis ole mitään pidennyksiä, vain geelilakka oman kynnen päällä. Ranskalainen manikyyri pysyy siistinä kauemminkin, joskus neljäkin viikkoa, kun voi huijata pituuskasvun näkemistä kasvukohdassa tavallisella lakalla. Ostin uunin ja perussetin led-kovetteisia lakkoja, niin voin tehdä itse korjaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin, jos voisin. Mulla kaikki kynsilakat (tai sitten poistoaineet) kuivattaa kynnet niin huonoon kuntoon, että pakko olla käyttämättä. Geelilakkaustakin olen kokeillut, mutta se se vasta huonoon kuntoon ne kynnet saikin.

Vierailija
4/6 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaankynsissä käytin joskus ympäri vuoden lakkaa, nyt on jäänyt lakkaus vime aikoina laiskuudesta. Käytän lakkaa varpaankynsissä, koska kuljen paljon ilman sukkia kotosalla ja on kiva katsella kirkkaanpinkkejä tai -punaisia kynsiä. Jalat ovat muuten tylsän näköiset. Samasta syystä kesäisin lakkaan kynsiä. Sandaaleissa on jalat paremman näköiset kynnet lakattuina. Lakatut kynnet siis ovat kivan näköisiä minusta, siinä se syy lakkaamiseen.

Sormenkynteni ovat aika huonot ja liotan niitä koko ajan jossain vedessä, joten lakkaus ei niissä kestä. Muuten varmaan lakkaisin nekin.

Vierailija
5/6 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Tykkään vaihdella kynsien väriä. En ole huomannut mitään negatiivisia vaikutuksia lakalla tai poistoaineella, vaikka olen niitä monta vuosikymmentä säännöllisesti käyttänyt.

Vierailija
6/6 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ruuvien lukituksen.