Tehyn Milla-Riikka Rytkönen pitää ilmeisesti Petteri Orpoa epäpätevänä hoitamaan työtänsä
Hän tylytti Orpoa aika pahasti Poditiikkaa-podcastissa.
Sanoi neuvotelleensa useiden eri pääministereiden kanssa mutta että Orpo selvästi surkein kaikista.
Sanoi että Juha Sipiläkin oli huomattavasti parempi.
Kommentit (46)
Kanava vaihtuu AINA kun Rytkösen naama ilmestyy ruutuun.
Milla-Riikalla pelko persiissä että Tehyn norsunluutornissa alkaa tuulemaan.
Ai siis se punapää, joka on tunnettu siitä että vain huutaa, ja on onnistunut ajamaan edustamansa työnalan suosion niin alas että sinne ei enää kukaan halua tulla vaikka ennen on ollut suosittu ammatti?
Joo, kyllä hänen mielipiteitään epäpätevyydestä kannattaa kunnella.
Olen työtön tradenomi ja voin ihan suoraan omasta puolestani sanoa, että nykyinen pääministeri on epäpätevä työhönsä.
Rytkönen on saanut joukkopaon aikaiseksi terveydenhuollosta , siinä hänen aikaansaannokset !
Vierailija kirjoitti:
Millariikkæ on ärsyttävin akka ikinä. Julkisuuden kipeä , joka on tehnyt mittaamatonta hallaa terveydenhuollolle . Kehotti hoitajia irtisanoutumaan sekä kailotti ettei hoitoalalla kannata hakeutua. Hän on suuri syy hoitajapulalle. Tehdyn lakko todellisuudessa ei tuonut yleisiä korotuksia enempää palkankorotusta hoitajille. Niin ja suuri osa hoitajista on juuri tätä mieltä hänestä.
Kummallista haukkua terveydenhuoltoa työpaikkana. Olen ollut isossa yliopistollisessa sairaalassa kymmeniä vuosia osastonsihteerinä ja pidän työstäni ja työpaikasta paljon. Jos ajattelee naisvaltaisia aloja niin mieluiten olen terveydenhuollossa. Kunnioitan kuitenkin muitakin. aloja ja työpaikkoja, tämä maa ei pyöri ellei ihmiset tekisi töitä työpaikoillaan, kuka missäkin.
Vastenmielinen nainen . Tehnyt valtavasti haittaa terveydenhuollolle !
Milla Riikka on ainoa ay pomo jolla on munaa!! Olispa Riku aallollaki. Ja täysin samaa mieltä olen petteristä! Vinkuva Mikki hiiri jolla ei ole edes pikkupippeliä
Rytkönen on loistava ja niin oikeassa Orvon osalta.
Tuon talipallon sanomisista ei nyt paljon tarvitse välittää.
Onhan Rytkönen ärsyttävä, mutta Petterin arvioinnissa osui oikeaan. Petteri tottelee Häkämiestä kuin pikkuinen partiopoika.
Petterillä on tärkeintä hymyillä virnuillen tyhmän näköisenä valokuvissa, joita on hänen instagramissaan. Kurkatkaapas, aina sama typerä hymy.
Vierailija kirjoitti:
Millariikkæ on ärsyttävin akka ikinä. Julkisuuden kipeä , joka on tehnyt mittaamatonta hallaa terveydenhuollolle . Kehotti hoitajia irtisanoutumaan sekä kailotti ettei hoitoalalla kannata hakeutua. Hän on suuri syy hoitajapulalle. Tehdyn lakko todellisuudessa ei tuonut yleisiä korotuksia enempää palkankorotusta hoitajille. Niin ja suuri osa hoitajista on juuri tätä mieltä hänestä.
Tästä olen täysin samaa mieltä. Aivan kauhea ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hänen mielestä kova = surkea. Muut pääministerit ihan Sipilää myöten on olleet kuitenkin aika pehmosia ja myötäilleet ay-liikettä. Nyt ei enää myötäillä. Ay-liike ei ole tämän maan vaaleilla valittu vallanpitäjä. Asiat pistetään nyt jiiriinsä, kuten niiden olisi aina kuulunut ollakin. Ja tästä asemoinnosta ei neuvotella. Jos se on surkeana olemista, niin olkoon. Get over it.
Jännä. Työtön persuli halua Suomesta Uuden Venäjän.
Loogista, eihän työ koskaan sinua koske. Kela elättää mt-eläkeläisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo se nostaa iloisesti velka-asteen 80% ja haluaa vielä asettaa katon ettei muut vaan holtittomasti velkaannu.
Itse vetää pikavippiä kuin viimestä päivää.
Suomi ottaa velkaa että voi lähettää rahaa ja kalustoa ukrainaan. Suomalaisista viis.
Ukrainaa tuetaan kunnes se voittaa.
Turun tunnin junaan se raha menee ja rikkaimpien miljonäärien turhiin veronkevennyksiin.
Mistä lähtien jonkun on tarvinnut päästä äkkiä TURKUUN? Sen ymmärrän, että sieltä pois on kiire.
PORIINKAAN ei nykyään pääse kun porilaisperkeleet tuhosivat vaunukaluston.
Rytkösellä alkaa taas nousta psykoosit pintaan.
Joko Tehyn jäsenet ovat huomanneet, että tekivät saman sopimuksen kuin muukin kunta-ala, mutta vasta puolen vuoden väännön ja sirkuksen jälkeen.
Tuossa velkakatossa taas ei ole järjen hiventäkään, koska ei ole mahdollista ennustaa tulevaa. Lakeja tulee säätää kestävän tarpeen pohjalta, eikä päähänpistoista.
Sitä vituttaa kun sht ei ookkaan jatkossakaan niitä maisteripalkkaisia
Eikä kuulu ollakaan
Suomi ottaa velkaa että voi lähettää rahaa ja kalustoa ukrainaan. Suomalaisista viis.