Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on aikuisella kuumetta?

Vierailija
05.09.2008 |

Lapsella nyt voi olla tosi paljon kuumetta ja leikit sujuu mutta itsellä on 37.5 ja tosi kummallinen olo? En edes muista onko minulla ollut aikuisena kuumettaa joten olisiko nyt hyvä syy vaan maata vai pitäisikö alkaa imuroida?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän kroppasi tunnet, kummallinen ja sairas olo on taatusti riittävä syy lepäillä sanoi kuumemittari mitä tahansa.

Mutta kyllähän sulla on lämpökin selvästi koholla.

Vierailija
2/4 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aste sen yläpuolella alkaa olla jo kuumetta. Kuumeen sieto vaihtelee tosi paljon, melä mies on ihan sänkykamaa 38 asteen jälkeen, minulla taas voi olla liki 40 ja kun nousuvaihe on ohi, on vaan höntti olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö keskivertoihmisen nrmaali ruumiinlämpö ole 36.5?

Vierailija
4/4 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on normaalilämpöni kun ei ole koskaan tullut mitattua. Pitäisi varmaan levätä mutta kotiäitinä olen tottunut siihen, että sairastaminen on mahdottomuus. Mies kun ei töistä saa vapaata jos minä olen kipeä ja muutenkin tuntuu "mitättömältä" joku pieni lämmönnousu. Pitäisi varmaan olla keuhkokuume, että voisi hyvällä omallatunnolla levätä ja jättää kotityöt tekemättä : (. Jotenkin ei vaan pysty makaamaan kun kämppä hajoaa käsiin ja tenavat mekastavat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi