Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä oikealta työötömältä

Vierailija
21.02.2024 |

Niin se työtön onkin ainoa ryhmä jota voi ja saa mollata ja haukkua ihan miten huvittaa.

Mekin olemme Ihmisiä ja meitä on moneen lokeroon. Ei auta yleistää.

Ja vielä yhdelle idi:ootille terveisiä: 

Yllä olevan kanssa samaa mieltä. Tosin se lisäys, että tehdystä työstä maksetaan PALKKA, LOMAKORVAUS, TYÖTERVEYSHUOLTO JA ELÄKEKERTYMÄ. Unohtuikohan jotain?

Ap:lle ku;siset terveiset. Saa mennä kolamaan itse vaikka klo 04 jos mieli tekee....

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sattui vittumaisin virkailija koskaan työkkärissä. Se vihasi työttömiä todellakin ja minä sain kokea sen. Se teki lausuntoja jotka ei pitänyt paikkansa kuten kirjoitti lausuntoja joita vain lääkäri voi kirjoittaa. Sanoi minun olevan sairas ja työkyvytön joten minulle ei voi maksaa työttömyysrahaa. Piti oikein oikeuteen mennä selvittää sen akan lausuntoja. Siitäkin tuli yhteiskunnalle 14000 euroa kustannuksia. Minä sain 4000 euroa ja kulut meni veronmaksajien pikkiiin.

Et ole töihin ajatellut mennä? 

Olin kuule töissä 2 kuukautta. Sen jälkeen tapasin sen vittumaisen virkailijan joka väitti että olen työkyvytön ja minun pitää mennä kuntouttavaan työhön. Mutta sen jälkeen en tosiaan ole ajatellut töihin mennä.

No etpä tietenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi