Sektiolla syntyneet ...
vauvat ovat jotenkin " puhtaampia" kuin alateitse syntyneet.
Jotenkin tuntuu vaikealta altaa vastasyntyneelle suukkoa otsalle jos tietää kyseisen vauvan syntyneen alateitse...
Onko hippasen lapsellista :D
Mutta tulee sellainen inho, kun tietää mitä kautta lapsi on tullut...
Ei tee mieli suukotella lasta, vaikka lapsen pesisikin...ei ainakaan ekoina lapsen elinviikkoina. Tää oli yhdessä vaiheessa vielä vaikeempaa...
En voinut ottaa kenenkään vastasyntynyttä laitoksella syliin (alakautta syntynyt) kun inhotti...
T. Kaksi sektiolla saatua lasta...
Olen ihan varmasti ainut kenellä on tämmöinen outo kammo.
Kommentit (8)
on maailmaan putkahtanut!
Se tunne, kun olet synnyttänyt omilla voimillasi oman lapsesi, ja kongreettisesti näet hänen putkahtavan yht' äkkiä maailmaan, on uskomaton!
Itse olen kummankin synnytystavan kokenut, ja ehdottomasti liputan alatiesynnytyksen puolesta.
Ja ne eritteet kuuluvat ihan tähän elämään ja ihmisyyteen. Ei siellä kakka roisku sen enempää kuin sektiossakaan, jos sitä tarkoitat. Ja vereltä ei voi välttyä sektiossakaan.
Säälittävää, että joku on oikeasti noin " muovinen" ja epäaito.
Vauva toki syntyy, vaikkei häntä synnytetäkään.
pusutteletko miehesi kikkeliä, sekin on meinaan ilmeisesti ollut " siellä" , vaikka oliskin pesty välillä? Ja ajattele, se on voinut olla myös toisen naisen siellä ja jopa B-rapun puolella!
Miten voisit ottaa saastaiseen alapäähäsi saastaisen hepin.
Vierailija:
mua taas säälittää sektiolla syntyneet (omani mukaanlukien), koska ne syntyy liian puhtaina, eikä saa äidiltä niitä luonnollisia ja terveellisiä bakteereita syntyessään, vaan joutuu maailmaan liian steriileinä. Esim. ne äidin suolisto- ja maitohappobakteerit sieltä alapäästä on todella tärkeitä vauvan luontaisen suolistoflooran kehittymisen kannalta.
siinä ei kuule paljoa kannata sääliä sitä ettei lapsi ole bakteereita saanut, jos toinen vaihtoehto on se, ettei lapsi synny muuten elävänä. kannattaa olla iloisia joskus jostain, eikä aina olla tollaisia idiootteja.
Jos ei olis sektiomahdollisuutta, olisin kuollut äitini kohtuun. Rakastettu, toivottu ja hartaasti odotettu esikoinen. Veljeni syntyi myöhemmin alakautta, mutta samasta äidistä ja isästä ollaan ja yhtälailla rakastettuja molemmat. Samalla tavalla hyvät lämpimät välitä äidin kanssa ym.
Anteeksi nyt, mutta en voi henkilökohtaisesti ollenkaan ymmärtää näitä, jotka tarttuvat siihen, onko sektio synnyttämistä vai ei!? On teillä aikaa viilata pilkkua. Toivotaan, ettei teille koskaan käy niin että sektion joudutte kokemaan. Vai onko niin, että sitten sektiosta tuleekin ok juttu, jos oma lapsi on kuolemanvaarassa?
mua taas säälittää sektiolla syntyneet (omani mukaanlukien), koska ne syntyy liian puhtaina, eikä saa äidiltä niitä luonnollisia ja terveellisiä bakteereita syntyessään, vaan joutuu maailmaan liian steriileinä. Esim. ne äidin suolisto- ja maitohappobakteerit sieltä alapäästä on todella tärkeitä vauvan luontaisen suolistoflooran kehittymisen kannalta.