Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekava tilitys miehestä ja synttäreistä

Vierailija
21.02.2024 |

En tiedä, mikä miestäni vaivaa. Mulla oli maanantaina synttärit mutta hän ei edes onnitellut. Ei unohtanut koska kuitenkin näki ja kuuli kun muut onnittelivat. Lapset ovat liian pieniä älytäkseen tämmöisiä asioita, joten meillä ei sitten juhlittu millään tavalla. Mies kuitenkin juttelee aivan normaalisti eikä ole vihainen.

Mieheni synttärit ovat ylihuomenna, ja tänään käytiin ostamassa lasten kanssa tarvikkeita. Lapset tekivät kortit ja yhtäkkiä toinen kysyi, miltä minusta tuntuu kun kukaan ei välitä syntymäpäivästäni. Vastasin että monikin ihminen kyllä välitti ja sen tavallisen että joka päivä voi osoittaa välittämistä. 

Leivon perjantaiksi kakun ja paketoin yhdessä ostamamme lahjat. Lapset ja varmasti mieskin odottavat tätä perinnettä. 

Mutta kieltämättä tuntuu, kuin kukaan ei välittäisi. Vaikka vanhempani soittivat ja aikovat tuoda minulle lahjankin perjantaina (!!!) ja entinen mieheni laittoi aivan ihanan viestin jossa kertoi kuinka tärkeä ihminen olen koko hänen perheelleen. Kaveri lähetti kortin jne. 

Pakko oli vain vuodattaa tämä nyt edes tänne. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivän juhlistaminen sopii ainoastaan lapsille. Naurettavaa juhlistaa aikuisten syntymäpäiviä.

Vierailija
62/65 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi ja eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä, että paljonko onnitteluja lapset kuulivat ja näkivät. Suurin osa näistä kuitenkin tuli puhelimitse joko puhuen tai viestillä. Mutta ehkäpä lapsi ajatteli että pelkkä puhelu, kortti tai tekstari ei ole mikään riittävä synttärijuttu vaan sellainen sivujuttu :D

AP 

Mistä se lapsi sitten osasi päätellä pari päivää myöhemmin, että sinulla tosiaan oli synttärit?

Vierailija
64/65 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni ainakin olisi huudahtanut: äiti onko sinulla synttärit, onnee. Ja heittäytynyt kaulaan. Jos siis olisi kuullut että joku onnittelee minua.

Vierailija
65/65 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että lasten takia koitat kuitenkin miehelle järjestää niitä synttäreitä. Mutta valitettavasti koko homma kuulostaa erittäin huonolta. Jos miehen tapana on muutoinkin toimia näin röyhkeästi, niin ei tule muuttumaan miksikään. Kokemusta on. Joudut tekemään jossain vaiheessa valinnan, että mitä annat lasten katsoa. Eivät hekään tyhmiä ole. He oppivat myös, ettei äitiä tarvitse kunnioittaa. 

Hyvin sanottu! "Mitä annat lasten katsoa"

Siksi on minusta oikein loukkaantua nimenomaan lasten edessä että mikset huomioi syntymäpäivääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän