Lyhyet (alle 165 ) mistä ostatte housuja?
Kaipaisin myös sellaisia 3/4 housuja itselle. Sit aina kun katsoo verkkokauppaa lukee malli on 176 ja käyttää koko S/36. Itsekin siis kokoa S mutta valmishousut aivan ylipitkiä
Kommentit (31)
Ihan kaupoista ostan, en tilaa verkkokaupoista. Viimeksi ostin farkut Lindexiltä ja H&M:sta, ei tarvinnut lyhentää kumpiakaan.
N 162 cm.
Minä olen 152 ja pitkäselkäisenä en voi ostaa lyhyille suunniteltuja vaatteita. Housut on pakko muokata lahkeista oikeanmallisiksi, eli ainakin lyhennettävä ja joskus koko lahje avattava ja säädettävä leveyttäkin. Monet housut ovat reisien kautta kuin purjeet. Pystyn tekemään itse, mutta esim. täällä on liike, joka muokkaa vaatteita.
Gina Tricotista petite-malliston housut
Vierailija kirjoitti:
Gina Tricotista petite-malliston housut
Sieltä Akikin vaatteensa ostaa
Lastenosastolta. Viihdyn siellä muutenkin. Terkuin W Rydman
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mistä moinen ongelma, kun minä 160 cm en ole juuri koskaan törmännyt. Tokikaan en ole ostellut mitään liehuhousuja... Esimerkiksi hyvin monissa farkuissa on aina se lyhyempi vaihtoehto esim. 30 tai 28. Urheiluliikkeistä löytyy ulkoiluhousuja lyhyempinä jne., jos kokee tarvitsevansa.
Ei varmaan olekaan ongelmia, jos käyttää pelkkiä farkkuja ja verkkareita. Suorista housuista yms siistimmistä vaatteista ei lähes koskaan ole eri pituuksia tarjolla.
Osta kunnon kaupoista joissa saa valita lahkeen pituuden ja vyötärön koon erikseen. Monissa vaatekaupoissa oikeat farkut näin. Unohda ne henkkamaukat.
Vierailija kirjoitti:
Lastenosastolta. Viihdyn siellä muutenkin. Terkuin W Rydman
Akin kanssa ostoksilla
Ihan oon kaikkialta löytänyt sopivan kokoisia,onneksi
Nuorena kun käytin farkkuja, käärin vain vähän lahjetta. Nykyään en juuri farkkuja käytä. Osa housuista on lasten osastolta, koko 164 on ok, olen 163cm.
Ihmettelen mistä moinen ongelma, kun minä 160 cm en ole juuri koskaan törmännyt. Tokikaan en ole ostellut mitään liehuhousuja... Esimerkiksi hyvin monissa farkuissa on aina se lyhyempi vaihtoehto esim. 30 tai 28. Urheiluliikkeistä löytyy ulkoiluhousuja lyhyempinä jne., jos kokee tarvitsevansa.