Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet (alle 165 ) mistä ostatte housuja?

Vierailija
21.02.2024 |

Kaipaisin myös sellaisia 3/4 housuja itselle. Sit aina kun katsoo verkkokauppaa lukee malli on 176 ja käyttää koko S/36. Itsekin siis kokoa S mutta valmishousut aivan ylipitkiä

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mistä moinen ongelma, kun minä 160 cm en ole juuri koskaan törmännyt. Tokikaan en ole ostellut mitään liehuhousuja...  Esimerkiksi hyvin monissa farkuissa on aina se lyhyempi vaihtoehto esim. 30 tai 28. Urheiluliikkeistä löytyy ulkoiluhousuja lyhyempinä jne., jos kokee tarvitsevansa.

Vierailija
22/31 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaupoista ostan, en tilaa verkkokaupoista. Viimeksi ostin farkut Lindexiltä ja H&M:sta, ei tarvinnut lyhentää kumpiakaan.

N 162 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 152 ja pitkäselkäisenä en voi ostaa lyhyille suunniteltuja vaatteita. Housut on pakko muokata lahkeista oikeanmallisiksi, eli ainakin lyhennettävä ja joskus koko lahje avattava ja säädettävä leveyttäkin. Monet housut ovat reisien kautta kuin purjeet. Pystyn tekemään itse, mutta esim. täällä on liike, joka muokkaa vaatteita.

Vierailija
24/31 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gina Tricotista petite-malliston housut

Vierailija
25/31 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gina Tricotista petite-malliston housut

Sieltä Akikin vaatteensa ostaa

Vierailija
26/31 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenosastolta. Viihdyn siellä muutenkin. Terkuin W Rydman

Vierailija
27/31 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen mistä moinen ongelma, kun minä 160 cm en ole juuri koskaan törmännyt. Tokikaan en ole ostellut mitään liehuhousuja...  Esimerkiksi hyvin monissa farkuissa on aina se lyhyempi vaihtoehto esim. 30 tai 28. Urheiluliikkeistä löytyy ulkoiluhousuja lyhyempinä jne., jos kokee tarvitsevansa.

Ei varmaan olekaan ongelmia, jos käyttää pelkkiä farkkuja ja verkkareita. Suorista housuista yms siistimmistä vaatteista ei lähes koskaan ole eri pituuksia tarjolla. 

Vierailija
28/31 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon kaupoista joissa saa valita lahkeen pituuden ja vyötärön koon erikseen. Monissa vaatekaupoissa oikeat farkut näin. Unohda ne henkkamaukat.

Vierailija
29/31 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenosastolta. Viihdyn siellä muutenkin. Terkuin W Rydman

Akin kanssa ostoksilla

Vierailija
30/31 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oon kaikkialta löytänyt sopivan kokoisia,onneksi

Vierailija
31/31 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun käytin farkkuja, käärin vain vähän lahjetta. Nykyään en juuri farkkuja käytä. Osa housuista on lasten osastolta, koko 164 on ok, olen 163cm. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi