IL: Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen käyttäytyivät törkeästi Emma-gaalassa, ryysivät jonossa jopa ehdokkaiden ohi
IL: Nelosen pr&press -tuottaja Miia Paavonen paljastaa, että Martina ja Esko kiilasivat röyhkeästi koko jonon gaalassa.
Paavonen oli valvomassa punaisen maton kulkua ja kertoi kaksikolle, ettei näin voi toimia.
He tulivat päättäväisesti koko jonon ohi ja puskivat itsensä koko pitkän jonon ohi. Mä sanoin heille päättäväisesti, jopa hieman ääntä korottaen, että täällä on jono, kaikki ovat jonottaneet pitkään ja jonossa on myös ehdokkaita, Paavonen kertoo.
Martina Aitolehden taktiikka oli esittää, ettei minua ole olemassa. Hän esitti, ettei hän kuule tai näe mitään. Hän vain meni eteenpäin, Paavonen jatkaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b98dda9d-37cf-49f4-8317-1e9ef2…
Huh mitä käytöstä! Eivätkä he edes ole mitään artisteja. Oliko Martinaa edes kutsuttu tuonne, vai oliko Eskon avec?
Kommentit (230)
Miksei heitä poistettu tilaisuudesta?
He ovat tärkeitä, koska te seuraatte heitä.
Vierailija kirjoitti:
Osaatte varmaan lukea. Heillä oli kiire tapaamiseen.
Eihän ollut, kun jäivät punaiselle matolle tukkeeksi keimailemaan. Kas kun siinä ehti seisoskella mutta jonossa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatte varmaan lukea. Heillä oli kiire tapaamiseen.
Eihän ollut, kun jäivät punaiselle matolle tukkeeksi keimailemaan. Kas kun siinä ehti seisoskella mutta jonossa ei.
Jos oli kiire tapaamiseen, niin miksi he eivät skipanneet koko punaista mattoa, kuten esim Cheek teki? Ja se mies sentään oikeasti on artisti.
Mitä merkittävää nämä kaksi ovat tehneet, kun heistä aina vaan julkaistaan juttuja? En keksi mitään.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä Martina ei kipeänä/toipilaana jaksanut seistä jonossa? Hänellähän oli raju influenssa sillä viikolla.
Olisi mennyt johonkin istumaan ja odottamaan vuoroaan.
Vierailija kirjoitti:
Minutkin yksi mummo kiilasi ruokakaupan jonossa viime viikolla törkeästi. Esitte kuuroa (saattoi kyllä ollakin kuuro). Soitin iltalehteen ja ne vain nauroi siellä!
Se mummo ei ole varmaan ylimielisenä esiintynyt somessa huippu-urheilijana ja parkkeerannut autoaan milloin mihinkin pelastustielle tai suojatielle kuten Martina. Vai onko se edes Martina? Väittää olevansa Martina ja kotoisin Helsingistä mutta huhut kertovat että olisikin oikeasti Minna ja kotoisin Riihimäeltä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt Esko haukkuu podcastin juontajaa, kun on ite käyttäytynyt törpösti. Siinäpä rehti mies 🙄😂
Esko usein antaa juttuja, haluaa pikku jutuistakin julkisuutta.
Kumpi on kumpi, Ei mitään hajua näistä ihmisistä??
Kun Esko ja Martina oli yhdessä niin kumman kullilla se lapsi siitettiin?
Porttari tällaisille, ettei tapahdu ensi vuonna uudestaan!
Tärkeetä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Porttari tällaisille, ettei tapahdu ensi vuonna uudestaan!
Tärkeetä käytöstä.
Törkeetä!
Muistaako kukaan kun Martina valehteli että joku on rikkonut tahallaan juuri hänen pyöränsä jotta ei sijoitu kilpailussa 😆 Että satojen kilpailijoiden joukosta juuri hänet ois valittu sabotoinnin kohteeksi. Kun kävi ilmi että keksi omiaan poisti hiljaisuudessa päivityksen.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mikä paskamyrsky siitä olisi sitten tullut jos Martina olisi tuntikausia seissyt siellä jonossa köhimässä ja niiskuttamassa influenssaa ympäriinsä. Kyllä tuo oli fiksummin tehty.
Jos on influenssa niin pitää pysyä kotona.
Minä minä minä-pariskunta. Tiiviisti ovat yhdessä vaikka ovat exiä..
Luojan kiitos Esko ei ollut viimeisimmässä TTK kaudessa enää. Ei kyllä pystyisi katsomaan ohjelmaa jos olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkittävää nämä kaksi ovat tehneet, kun heistä aina vaan julkaistaan juttuja? En keksi mitään.
Ja silti tälläkin pöllöpalatalla on heistä montakymmentä viestiä pitkä ketju. Kaikenlaiseen löpinään aikamme tuhlaamme.
Yksi monista Martinan ihmeparantumisista tapahtui taas.
Infantiili