Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotakin ihmistä voi ahdistaa toisen autottomuus.

Vierailija
21.02.2024 |

Mun kaveria kuulemma ottaa päähän kun minulla ei ole autoa (eikä ajokorttia) 

Säästäisimme kuulemma kuluissa kun voisimme vuorotellen mennä jommankumman autolla eikä aina vaan hänen.

No minä säästän ihan sillä että minun ei tarvi maksaa autosta syntyviä kuluja sekä pysäköintimaksuja. Pärjään ihan hyvin julkisten kanssa, eikä ole minun onegelmani kun hänellä ei ole varaa pitää autoaan. Menen hänen kyytiinsä ainoastaan pyynnöstä koska minun on helpompi ja halvempi liikkua bussin kanssa. 

Viimeksi hän meinasi periä minulta parkkimaksut ja suuttui kun en suostunut maksamaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä matkustat pummilla kaverisi kyydillä osallistumatta kuluihin? 

Mua ei haittaa toisten autottomuus niin kauan, kun eivät ole kaipaamansa minulta kyytiä. Voin satunnaisesti (kerran, pari vuodessa) tarjota autottomalle kaverille kyydin jos olen menossa muutenkin samaan suuntaan eikä kyyditseminen muuta omia aikataulujani, mutta jos kyydissäolo alkaa olemaan viikottaistakin, niin sitten joko osallistuu kuluihin tai menee bussilla/taksilla. Ei ole minun ongelmani. 

Vierailija
2/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa toisten autottomuus niin kauan, kun eivät ole kaipaamansa minulta kyytiä. Voin satunnaisesti (kerran, pari vuodessa) tarjota autottomalle kaverille kyydin jos olen menossa muutenkin samaan suuntaan eikä kyyditseminen muuta omia aikataulujani, mutta jos kyydissäolo alkaa olemaan viikottaistakin, niin sitten joko osallistuu kuluihin tai menee bussilla/taksilla. Ei ole minun ongelmani. 

Maksan sen 5€ mikä minulta menisi bussilla matkustamiseen, ja hän itse kerjää minua kyytiinsä että saa tuon 5€ bensaan.

Helpompi minun olisi kulkea bussilla, mutta hän usein pyytää juuri siksi että saa tuon minun 5 euron bussimatkamaksun.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan sen 5€ mikä minulta menisi bussilla matkustamiseen, ja hän itse kerjää minua kyytiinsä että saa tuon 5€ bensaan.

Helpompi minun olisi kulkea bussilla, mutta hän usein pyytää juuri siksi että saa tuon minun 5 euron bussimatkamaksun.

ap

Jos sinulle on helpompaa mennä bussilla, niin silloin sanot sen ja kuljet jatkossa bussilla. Sen jälkeen ongelma on ihan vaan tuon ystäväsi päädyssä ja hän ratkaiskoon bensa- ja parkkirahapulansa ihan itse :)

Vierailija
4/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa viesti niin , että ymmärrät lukemasi. Pyynnöstä  kyytiin muuten kulkee julkisilla. Jos minä pyydän kaveria mukaan, en peri siitä maksua.

Vierailija
5/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetunymmärtämisessä vähän haasteita vai?

Vierailija
6/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetunymmärtämisessä vähän haasteita vai?

Aika monella vissiin alapeukuista päätellen.

Vierailija
7/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on outo ystävä. Riittääkö selitykseksi? Voisihan tuo pyytää jakamaan myös ruokalut samalla logiikalla.

Vierailija
8/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä siis tuli puheeksi kun menin hänen pyynnöstään kyytiin ja käytiin samalla isommassa kaupassa missä oli erilaisia tarjouksia ja ajattelin että ostan ne nyt sitten kun kerran autolla ollaan ja minun ei tarvinnut niitä bussissa raahata.

Sanoin että kävipä tuuri että sain nyt halvemmalla nämä, niin hän alkaa mököttää siitä että niin tulis hänellekin joskus halvemmaksi jos mullakin olis oma auto mitä voitaisiin joskus käyttää.. en tiedä miten se hänen kulujaan poistaisi.. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi