Miksi tällä palstalla teilataan heti kun kertoo aikovansa pudottaa paljon painoa?
Jo poistetussa ketjussa kerroin mittojeni olevan 168cm ja 110kg. Painavimmillaan olin 125kg. Tavoitteena mulla on 60-65kg.
Siihen sitten joku tuli viisastelemaan, että vaikea urakka. Niin aivan kuin en tuota tietäisi. Tuo viisastelija suositteli laihdutusleikkausta. Ei kiitos. Tunnen kaksi ihmistä jolle tuo on tehty ja molemmilla ongelmia vuosienkin päästä. On ongelmia vitamiinien imeytymisessä, kipuja, ei voi syödä kaikkia ruoka-aineita. Toinen heistä ei esim. voi syödä paprikaa enää ja se olisi mulle paprikaa rakastavalle kauhistus. Toinen kauhistus olisi jos ei voisi syödä sipulia.
Toinen tuon viisastelija ehdotus oli, että lääkityksellä pudottaa painoa. Juu ei kiitos tähänkin.
Tiedän, että edessä on pitkä ja kivinen tie, mutta mä haluan tehdä tämän ihan itse. Olen muuttanut elintapojani ruokavalion ja liikunnan suhteen. En ymmärrä miksi en voisi onnistua näin. En halua mitään noita "vippaskonsteja" vaan muutan elintavat.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tuo paprika kommentti viimeistään kertoo ettet varmasti ole korkeasti koulutettu.
Sähän se vasta fiksu olet.
Vierailija kirjoitti:
No miksi tuollaista pitää täällä ylipäätään julistaa, ihan turhaa.
Eikö täällä saisi mistään keskustella?
Ap
Lihoin kortisonilla 30 kg, 169 cm ja painoa oli 95 kg. Nyt painan 65 kg. Ruokavalioni painoa pudottaessa oli sellainen että palstalaisilta saattaa tulla sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Lihoin kortisonilla 30 kg, 169 cm ja painoa oli 95 kg. Nyt painan 65 kg. Ruokavalioni painoa pudottaessa oli sellainen että palstalaisilta saattaa tulla sanomista.
Minkälainen ruokavalio?
Ap
No miksi tuollaista pitää täällä ylipäätään julistaa, ihan turhaa.