Paljonko sinulla kului rahaa huonekaluihin kun muutit kotoa?
Hei,
olen muuttamassa kotoa parin vuoden sisällä ja mietin paljonko muutto tulee kustantamaan.
Astiaston olen kerännyt ja yksittäisiä juttuja kuten lakanoita, vilttejä jne...
Onko summa satasia vai tonneja? Sänky ja ruokapöytä minulla on jo.
T. Epätoivoinen 18-v
Kommentit (44)
Jokin aika sitten pääsin eläkkeelle ja koko elämäni olen asunut kotitalossa. Viimeiset 30 vuotta yksin. Lähes kaikki on isän ja äidin ostamaa. Lisäksi olen saanut sukulaisilta joutilaaksi jääneitä kalusteita. Itse ole ostanut vuosien mittaan pölynimurin, mikroaaltouunin, sängyn, cd-levyhyllyn ja erilaista viihde-elektroniikkaa. Aika vaatimattomalla summalla olen päässyt.
Alle tonnilla selviää hyvin ja jos kerran pöytä ja sänkykin jo on, niin tarvitset sohvan (ja ehkä telkkarin?) pari tuolia, mikroaaltouunin, kahvinkeittimen/vedenkeittimen, kattilan ja paistinpannun.
Satasia tai tonneja,ihan miten itte käytät!
Mä muutin, soluasunto ensimmäinen työpaikan kautta saatu, ei mulla ollut kuin makuupussi kun himasta lähdin. Sitten parin kuukauden päästä ostin asuntoon huonekaluja, ja sitten jo jonkin ajan päästä muutin pois yksiöön.
IHAN MITEN ITTE SITÄ RAHAA KÄYTÄT NIIN PALJON SITÄ MENEE!
Minulla tärkeimpiä ostoksia oli sänky, atk taso, sohva, kirjahylly. Nämä ostettiin tarjouksesta uutena ja rahaa meni parisen tonnia. Myös mikroaaltouuni hankittiin. Jotain sain kotoakin kuten ruoanlaitto välineitä. Olin silloin töissä, joten hankintoja oli helppo tehdä. Osamaksulla sohva, kirjahylly. Muutin 40m2 kaksioon 2000-luvun alussa silloin.