Kotona voi treenata mutta miten sen tekee turvalisesti? Minulla on koko kroppa rikki ja kipeä väärällä tavalla enkä ole laihtunut tai
Tai kiinteytynyt vaikka ennen joulua aloin treenata kotona & syödä seuraavasti:
Aamuteen (hopeatee ilman sokeria) jälkeen viskon 5kg kahvakuulaa (heitän jalkojen välistä kohti kattoa)10 min ja poljen kuntopyörällä 10 min.Sitten syön aamiaisen eli raejuustoa ja vähähiilarista leipää.
Töissä minulla on jokin mikrossa lämmitettävä keitto ja sokeriton energiajuoma eväänä. Matkan kuljen bussilla koska 12 km yhteen suuntaan on liikaa kävellä.
Illalla punnerran seinää vasten mikä on hankalaa kun maha osuu seinään ja tunnen miten notkoselkäni naksuu, mutta teen silti 12 punnerrusta ennen nukkumaan menoa,sitten otan särkylääkkeen ja juon rasvatonta maitoa ja menen nukkumaan.
Vapaapäivänä teen puolentoista kilometrin kävelylenkin joka ilta.
Painan 90 kiloa(edelleen) ja suurin ongelma ja iso vatsa,miehekäs kaljamaha paitsi minulla enemmän sipsimaha.
Haluan kiinteän ja hoikan kropan mutta olen niin kipeä että joudin syömään särkylääkkeitä koko ajan,selkää juilii niin että itkettää ja polvet niin kipeät etten pääse kyykkyyn. Näillä kivuilla kropassa olisi pitänyt jo tapahtua jotain mutta ei!