Nainen, millaisia liivejä käytät?
Millaiset liivit ovat suosikkisi? Miksi? Vai oletko mieluiten ilman? Mitä kokoa yleensä käytät?
Itsellä koko 75D, ja mieluiten käytän toppimallisia urheilurintsikoita, kotona usein en mitään. Edustustilaisuuksiin kaarituelliset, mutta ne ovat harvoin mukavia. Haen ideoita siihen, minkä mallisia muut käyttävät ja mitä voisin itse kokeilla seuraavaksi.
Kommentit (71)
70E ja suosin push- uppeja, tuntuvat antavan parhaiten tukea. En ole ikinä ymmärtänyt puhetta epämukavista liiveistä. En ole ksokaan ostanut liivejä marketeista, vaan liivikaupoista laatumerkkejä ja sellaisia jotka istuvat kunnolla. Kyllähän niille hintaa tulee n. 100e, mutta ovatpahan mukavat päällä ha tukevat hyvin. En tykkää olla ilman liivejä. Heiluvat ja hyllyvät miten sattuu :D
En käytä ollenkaan rintaliivejä. Minulla on tosin pienet A-kupin rinnat. Koen, että en tarvitse rintsikoita ja on paljon mukavampaa olla ilman. Minulla tosin on vielä kaapissa joitakin vanhoja rintsikoita, kaarituellisia ja kaarituettomia. Olen lopettanut rintsikoiden käytön ehkä seitsemän-kahdeksan vuotta sitten. Viimeisenä vuotena käytin juuri noita kaarituettomia, mutta silloin niitä ei vielä oikeastaan Suomessa myyty, vaan piti tilata ulkomailta.
Aluksi tietysti mietin sitä, että mitä muuta ajattelavt, kun näytän siltä, että minulla ei ole rintsikoita, mutta asiaan tottui. Nopeasti unohtui muiden ajattelu. Ihan sama, vaikka muut näkisivät, että minulla ei ole rintsikoita tai erottavat nännini. Ehkä olisi aika tottua siihen, että naisilla on rinnat.
N32
Eikö teitä joilla on isommat rinnat häiritse että rinnat on eri paikassa kun liivit ottaa pois? En voi sietää olla ilman liivejä, ihan säikähtelen kun rinnat ei ole siellä missä aivot sanoo missä ne oli hetki sitten, ja tunnen ilman liivejä rintoihin kohdistuvat kosketukset "väärässä" paikassa. Siis jos tökkään ilman liivejä vaikka rintojen alaosaan, aivot tulkitsee sen siihen kohtaan missä rinnat on kun liivit on päällä. Hyi.
Mukavia toppimalleja, ei kaaria, toppauksia tai pitsejä. Pesen päivän käytön jälkeen muun pyykin mukana koneessa.
Sellasia ohuita toppeja vain. Kaikki kaarituelliset ja topatut heitin roskiin 8 vuotta sitten, eipä ole tullut ikävä. Kuppikokoani en siis tiedä, mutta pienehköt rinnat on, lähinnä urheillessa on oikesti tarvetta tuelle.
n33
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ottavat rintsikat pois, kun tulevat kotiin. Sitä en tajua. Eikö ole mitään menoa, plus että tunne ilman rintsikoita on epämiellyttävä.
No voihan sitä kotia tulla vaikka niistä menoista ja sitten ottaa rintsikat pois. Eikä kaikilla ylipäätänsä ole menoja joka ilta tai kenties tarvetta laittaa niihin rintsikoita. Toisten ihmisten mielestä rintaliivit eivät ole niin mukavat. Yleensä ihmiset käyttävät kotona mukavia vaatteita kuten kollareita, trikoita ja t-paitoja. Tällaiset vaatteet ovat yleensä joustavia ja/tai löysiä. Eli mukavuus tulee tuommoisista asioista. Sitä rintsikat eivät ole, sillä niiden on tarkoitus jäykkyydellään/kireydellään tukea.
En minkäänlaisia.
Kesällä käytän usein urheilutoppia yläosana.
Uniqlon kaarituettomat liivit uusi suosikki ja ostin niitä monessa värissä ja käytän vain niitä.
koko 65-70cm ja kuppi E
Hiukan outo tuo ympärysmitta kun normaalisti olis 70-75cm, joustavat jotenkin niin paljon (muutenkin erittäin mukavat) että tuo koko sopiva
Tosi paljon urheilurintsikoita. Lisäksi mulla on parit Pierre Robertin kaarituettomat rintsikat.
Kotona ollessa aika usein kevyitä urheilutoppeja, sit asioille tai töihin lähtiessä kaarituelliset tai push-up rintsikat, yleisin koko joita käytän on 85C :)
Kotona en mitään ja talvisin harvemmin muutoinkaan, kun paksumpien paitojen alta ei erotu kuitenkaan mitään. Urheillessa urheilutoppi. Koko liiveissä on yleensä 65A/XS tai S mallista riippuen.
Kesällä julkisilla paikoilla yleensä sellaisia "tuubitoppimallisia" tai toppaamattomia kolmioliivejä. Nännilävistysten huono puoli on se, että ilman liivejä näkyvät ohuiden paitojen läpi ja työni/muuten ulkoisen olemukseni kanssa nuo ovat hieman ristiriidassa :)