Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaisia liivejä käytät?

Vierailija
21.02.2024 |

Millaiset liivit ovat suosikkisi? Miksi? Vai oletko mieluiten ilman? Mitä kokoa yleensä käytät?

Itsellä koko 75D, ja mieluiten käytän toppimallisia urheilurintsikoita, kotona usein en mitään. Edustustilaisuuksiin kaarituelliset, mutta ne ovat harvoin mukavia. Haen ideoita siihen, minkä mallisia muut käyttävät ja mitä voisin itse kokeilla seuraavaksi.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojavärinen pistosuojaliivi. Selässä lukee SECURITY

Vierailija
42/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa Skimsin braletteja, noita omistan eri väreissä ja malleissa ainakin 20. H&M perus t-paitaliivejä koska halpoja. Näistä tällä hetkellä harmaat, mustat ja beiget.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hajua. Kuppikoko 70F, ja tiedän kyllä mitkä on kaarituet (ajatella 😂), mutta en aidosti tiedä mitä tarkoittaa vaikka bralette tai balconette tai mitä näitä nyt on. Ostan silloin kun tarvitsen uudet ja löydän sopivat ja mukavat. Merkkejä en muista.

Ja olet ylpeä tietämättömyydestäsi? Ei vaadi erityistä perehtymistä ja tiedonhakua, että älyää mikä on mikäkin malli.

Kyllä. Nimenomaan hirmuisesti ylpeilin tuossa tekstissäni. Loistavasti tulkittu. Tai ehkäpä mua ei vaan kiinnosta tissiliivimallien nimet, olisiko mitenkään mahdollista...?

Niinpä. Naisten hömppäjuttuja laittaa sata erilaista nimeä yhdelle vaatekappaleelle. Sopii tai ei ja sillä siisti.

Vierailija
44/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, jotka taistelette kaaritukien kanssa:

oletteko kokeilleet taivuttaa kaaritukia rintakehän muotoon? itselläni toimi eikä öaina enää muuta kuin joskus maatessa. mutta kannattaa taivuttaa aika varovasti hissukseen. kaikkien keho vähän kaartuu siitä ympäryksen kohdalta, miksei sitten kaaritukienkin kuuluisi.

Vierailija
45/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimizer-liivejä käytän. Koko muistaakseni F70. Näissa ainoa huono puoli on ohut kangas jonka läpi näkyy nännit. 

Changen liivejä käytin pitkään, mutta kaikki uudet changen liivini narisevat pahasti joten ne on jääneet kokonaan käyttämättä.

Minustakin Changen liivit narisevat! Tosin viimeksi olen ostanut sieltä liivit ehkä 10 vuotta sitten, jolloin tuo ongelma oli jo. 

Vierailija
46/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on niin pienet ja pystyt rinnat etten tarvitse rintaliivejä. Tosin nännit usein paistavat paidan läpi joka kerää miesten katseita mutta ei se minua haittaa.

Miksi olen saanut alapeukkuja siitä, että rintani ovat pienet?

Vierailija
47/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia mitä halvimmalla sattuu saamaan. Käytän ne sitten aina loppuun. On niin paljon rahareikiä, ettei voi ostaa laadukkaita liivejä.

Vierailija
48/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, tosin kuppikoko on vielä pykälän-kaksi isompi eli 75 E-F ja joissain liiveissä 80 DD-E. Kotona olen yleensä ottaen aina liiveittä ja arjessa käytän sporttiliivejä sekä minimizereitä. Juhlaa harvemmin onkaan, hautajaisia lukuunottamatta, mutta niin tuskaa on tavallisten, kaarituellisten liivien kanssa oleminen, ettei edes haittaa hepeneiden käyttämättömyys ja juhlattomuus. Hautajaisiin kun on suotavaakin pukeutua sen verran peittävästi, että nuo sporttiliivit/minimizerit käy silloinkin.

Vierailija
49/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hajua. Kuppikoko 70F, ja tiedän kyllä mitkä on kaarituet (ajatella 😂), mutta en aidosti tiedä mitä tarkoittaa vaikka bralette tai balconette tai mitä näitä nyt on. Ostan silloin kun tarvitsen uudet ja löydän sopivat ja mukavat. Merkkejä en muista.

Haha, sama. Rintsikat ku rintsikat. Kunhan on sopivat niin sama mulle mikä niiden virallinen nimitys on.

Vierailija
50/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo rintsikoita pitäny kolmeenkymmeneen vuoteen   ei tarvii

Vierailija
51/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minimizer-liivejä käytän. Koko muistaakseni F70. Näissa ainoa huono puoli on ohut kangas jonka läpi näkyy nännit. 

Changen liivejä käytin pitkään, mutta kaikki uudet changen liivini narisevat pahasti joten ne on jääneet kokonaan käyttämättä.

Minustakin Changen liivit narisevat! Tosin viimeksi olen ostanut sieltä liivit ehkä 10 vuotta sitten, jolloin tuo ongelma oli jo. 

Okei, itse en ennen ainakaan huomannut tällaista. Se narina tulee selvästi olkainten muovikappaleen (se liitin) ja kankaan hankautumisesta yhteen kun keho liikkuu. Muovi on ehkä vääränlaista.

Vierailija
52/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu palstan setämiehelle. 

Meitä on täällä useampia.

Vierailija
54/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, itse en ennen ainakaan huomannut tällaista. Se narina tulee selvästi olkainten muovikappaleen (se liitin) ja kankaan hankautumisesta yhteen kun keho liikkuu. Muovi on ehkä vääränlaista.

Kaarituet niissä narisee.

Vierailija
55/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan noissa omissani narise kaarituet. 

Vierailija
56/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan noissa omissani narise kaarituet. <

Vartalot ovat erikokoisia, joten sama liivimalli narisee yhdellä mutta ei narise toisella.

Vierailija
57/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun yksissä liiveissä narisee ne rinkulat joka liittää olkaimet ympärysnauhaan. 

Vierailija
58/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elomi merkki ja siitä liivimalli Matilda. Kotona ilman. 70J koko. 

Vierailija
59/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: Kevlar.

Vierailija
60/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holvikaarituellisia liivejä tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan