Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaisia liivejä käytät?

Vierailija
21.02.2024 |

Millaiset liivit ovat suosikkisi? Miksi? Vai oletko mieluiten ilman? Mitä kokoa yleensä käytät?

Itsellä koko 75D, ja mieluiten käytän toppimallisia urheilurintsikoita, kotona usein en mitään. Edustustilaisuuksiin kaarituelliset, mutta ne ovat harvoin mukavia. Haen ideoita siihen, minkä mallisia muut käyttävät ja mitä voisin itse kokeilla seuraavaksi.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona en myöskään yleensä käytä rintsikoita, muuten käytän kaarituellisia, yleensä kokoa 65E tai DD.

Vierailija
2/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös urheiluliivejä. D80. Kaarituet liiveissä on ehdoton no no.

Vierailija
4/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten d- tai e-kuppilaiset pystytte olemaan ilman?

Vierailija
5/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä lainkaan rintaliivejä. Yksi syy siihen on ihan se, että asujen yläosat näyttävät päälläni tuhat kertaa paremmilta ilman niitä. Toinen on sitten vapaus:) 

Vierailija
6/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko on 95H joten liivejä on ihan pakko käyttää kotonakin, tai rinnat roikkuu vyötäröllä ja heiluu kun vähänkin liikkuu. Mutta koska teen 100% etätyötä ja asun yksin, käytän aina mahdollisimman mukavia "mummoliivejä" ilman kaaritukia, ei ole niin väliä jos ei näytä hyvältä.

Vierailija
7/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90d full cup ja ilman kaaritukia. Marketista pari triuphin mallia on mun muodoille passelit, en 20 vuoten edes katsonut muita.Kotona olen ilman (muitakin vaatteita).

Vierailija
8/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista liivejä. Olemattomat rinnat, ei ole tarvetta.

Vierailija
9/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä lainkaan rintaliivejä. Yksi syy siihen on ihan se, että asujen yläosat näyttävät päälläni tuhat kertaa paremmilta ilman niitä. Toinen on sitten vapaus:) 

Mitä kokoa suunnilleen käyttäisit? Omalla D tai E:llä yläosat harvemmin näyttää kivalta ilman.

Vierailija
10/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

65E/F käytössä. Yleensä käytän kaarituellisia balconette-liivejä tai t-paitaliivejä. Minulla on myös muutama bralette, joita käytän etenkin kesähelteillä. Pitkähihaista bralettea tulee käytettyä myös talvella. 

Vierailija
11/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu palstan setämiehelle. 

Vierailija
12/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo useamman vuoden olen käyttänyt toppimallisia/urheilumallia. Muut ovat jääneet kaappiin ja kutistuneet siellä. Joskus kotona olen ilmankin.

Vierailija
13/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on niin pienet ja pystyt rinnat etten tarvitse rintaliivejä. Tosin nännit usein paistavat paidan läpi joka kerää miesten katseita mutta ei se minua haittaa.

Vierailija
14/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman oman merkin toppimalliset liivit. Äärettömän mukavat ja myös tukevat. Koko B/C 95

Vierailija
15/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona mieluiten ilman. Töissä sloggin comfort top, koska ne kestää 60 asteen konepesua. Muuten urheilurintsikoita.

Vierailija
16/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona en mitään ja muualla kevyitä urheiluliivejä tai pehmeitä kaarituettomia. Saan "tavallisista" rintaliiveistä kipua ja huonovointisuutta. 70C/65D

Vierailija
17/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

85DD ja käytän kaarituettomia puuvillaisia saumattomia liivejä päivällä. Yöllä käytän toppiliiviä, koska rintojani palelee öisin. Ennen käytin kaarituellisia, mutta huomasin että painavat ikävästi.

Vierailija
18/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarituellisia, jotka jonkun verran topattu että peittää. D-kuppi. En voisi käyttää muunlaisia.

Vierailija
19/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ottavat rintsikat pois, kun tulevat kotiin. Sitä en tajua. Eikö ole mitään menoa, plus että tunne ilman rintsikoita on epämiellyttävä.

Vierailija
20/71 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin jouluaiheisia villaliivejä joissa esim. joulupukin tai poron kuva. Kesäisin niskan taakse solmittavia avoimempia kangasliivejä. Puvun kanssa sitten yleensä porvarillisempia liituraitaliivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi