Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä se taas nähtiin, laihduttaminen ei kannata!

Vierailija
20.02.2024 |

Söin kaksi viikkoa vähän ja tervelliisesti. Yritin pudottaa nopeasti painoa, kun paino oli korkealla ja vaatteet kiristi. Sainkin pari kiloa pois. Nyt olen viikon syönyt kuin possu nälkääni pois. Lopputulos: painoa 2,8 kiloa enemmän kuin laihista aloittaessa, turvottaa eikä ne farkut mahdu enää kiinni.

Elämäntapamuutos on se mikä kannattaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua estää tekemästä elämäntapamuutosta?

Vierailija
2/9 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Terve ruokavalio ja riittävästi riittävän kuormittavaa liikuntaa. Ruoan ei kannata myöskään olla liian maukasta, ettei ruokahalua ja makunystyröitä huijata! Vähän mausteita, kermaa tai voita, ruoan aito maku, niin elimistö tunnistaa paremmin rajansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti? Et vaan osaa sitä.

Vierailija
4/9 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin kaikki karkit, keksit, jäätelöt sun muut herkut kokonaan n.1.5 vuotta sitten. Jopa hedelmät nykyään ällöttää ja tuntuvat pelkältä sokerilta kun olen vieroittanut itseni makeasta. Ongelma on vaan se, että ruokahaluni on kasvanut ja painan 7kg enemmän kuin silloin kun söin suklaatakin joka päivä. 

Vierailija
5/9 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nälkiintyminen johtaa lopulta vain ahmimiseen.

Kannattaa laskea, paljonko saa proteiinia päivän aikana. Söin itse aikanaan sitä liian vähän ja ihmettelin, kun aina oli nääntymisen tunne iltaisin enkä pystynyt lopettamaan syömistä. Kun saan tarpeeksi (siis sopivasti, en liikaa) proteiinia, tuo tunne pysyy poissa.

Vierailija
6/9 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nälkiintyminen johtaa lopulta vain ahmimiseen.

Kannattaa laskea, paljonko saa proteiinia päivän aikana. Söin itse aikanaan sitä liian vähän ja ihmettelin, kun aina oli nääntymisen tunne iltaisin enkä pystynyt lopettamaan syömistä. Kun saan tarpeeksi (siis sopivasti, en liikaa) proteiinia, tuo tunne pysyy poissa.

Tuo pitää paikkansa. Minä lihoin sillä, etten jaksanut laittaa työpäiviä varten ruokaa. Ostin aina viereisestä kaupasta valmisruuan, jossa oli liian vähän proteiinia ja usein kaloreitakin. Sitten välipaloja, ja työpäivän jälkeen nopeaa hiilaria nälkään.

Nyt syön terveellisen ja itselaitetun ruuan töissä, ja töistä palatessa. Ei välipaloja, paitsi korkeintaan yksi banaani. Paino alkoi tippumaan nopeasti jo näillä.

Vierailija
7/9 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on varma tapa lihoa.

Vierailija
8/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä esimerkki miten 30 kg lähti pois 3 kk:ssa:

Vierailija
9/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee pysyvää elämäntapojen muutosta?