Mitä tämä oikein on? Käykö kenellekään muulle niin, että juuri kun luulet olevasi täydellisen pohjalla niin yhtäkkiä asiat muuttuvatkin?
Olin aivan satavarma, että nyt on loppu tullut ja pohjalle tiputtu. Halusin vain kuolla, en mitään muuta. Olin sitä harkinnut pitkään ja tehnyt sitten lopullisen päätöksen, miettinyt tekotavan ja ajankohdan. Ajattelin, ettei yksinkertaisesti muuta vaihtoehtoa ole. Masennus on kulkenut mukana vuosia.
Tuon päätöksen tehtyäni, päätin luovuttaa ja hyväksyin elämisen päättymisen. Sitten vain heräsin tässä yhtenä aamuna ja oloni oli aivan erilainen.
Mietin, että mitä ihmettä? Oivalsin, että on minulla oikeus elää ja asiat kyllä tästäkin vielä muuttuvat parempaan tai ainakin pystyin hyväksymään tämän hetkisen tilanteen. Sitten onkin ollut hyvä olo ja olen alkanut järjestelmään asioita aivan toiseen suuntaan.
Luulin, että enää en selviä ja tuota oli kestänyt kuukausia. Heti päätöksen jälkeen seuraavana päivänä heräsin ja ymmärsin, ettei ole oikea aika eikä syytä moiseen.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta. Kun on todella mennyt aivan uupuneeksi eikä toivoa ole, sitten vain jotain tapahtuu.
Taidan uskoa korkeampaan voimaan jollain tavalla.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku mitä tarkoitan?
Tiedän, kokoomus haluaa sinut hengiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap mainitsi myös tuon tapahtuneen jo monta kertaa. Että päättele siitä. Kummasti sinne pohjalle taas päädyttiin ihmeparantumisen jälkeen. Että te olette tyhmiä.
Itse olet. Et ymmärrä elämää etkä ihmisyyttä.
Todellakin ymmärrän ja osaan erottaa asiat toisistaan, toisin kuin te fantasiamaailmoissa elävät tantat. Solvaatte toki vielä huonosta hapesta päälle, kun lässytysringin hyppelöinti niin ikävästi keskeytyi
Pitäisiköhän sinun nyt vain siirtyä toiseen ketjuun?
On ikävää, ettet ole kokenut samanlaisia asioita. Siksi ei ole ihmekkään, ettet osaa asettua tälle asialle.
Ehkä et koskaan koekaan mutta anna meidän keskustella näistä asioista, joiden ymmärtämisen la
Sanoin jo ymmärtäväni elämää varsin laajasti. Sinä taas et tiedä yhtään, että mitä olen kokenut tai en ole, ja tuollaisen päätelmän tekeminen kertoo heikosta älystäsi.
Ei ihmisen tarvitse myöskään kokea jokaista asiaa ymmärtääkseen sitä, ihan vaan tiedoksi. Kaikki eivät ole tyhmiä ja kaikki eivät siedä tyhmien kekkulointia, ollenkaan. Se on jopa vaarallista.
Non niin- lopettakaa jo tuo sekoilu. Ap on fiksu ihminen ja sillä siisti. Samoja kokenut kuin minä, joskin ikinä ei ole ollut masiksia.
Pitäisiköhän sinun nyt vain siirtyä toiseen ketjuun?
On ikävää, ettet ole kokenut samanlaisia asioita. Siksi ei ole ihmekkään, ettet osaa asettua tälle asialle.
Ehkä et koskaan koekaan mutta anna meidän keskustella näistä asioista, joiden ymmärtämisen laajuuteen tämä aihe osuu.