Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä oikein on? Käykö kenellekään muulle niin, että juuri kun luulet olevasi täydellisen pohjalla niin yhtäkkiä asiat muuttuvatkin?

Vierailija
20.02.2024 |

Olin aivan satavarma, että nyt on loppu tullut ja pohjalle tiputtu. Halusin vain kuolla, en mitään muuta. Olin sitä harkinnut pitkään ja tehnyt sitten lopullisen päätöksen, miettinyt tekotavan ja ajankohdan. Ajattelin, ettei yksinkertaisesti muuta vaihtoehtoa ole. Masennus on kulkenut mukana vuosia. 

Tuon päätöksen tehtyäni, päätin luovuttaa ja hyväksyin elämisen päättymisen. Sitten vain heräsin tässä yhtenä aamuna ja oloni oli aivan erilainen. 

Mietin, että mitä ihmettä? Oivalsin, että on minulla oikeus elää ja asiat kyllä tästäkin vielä muuttuvat parempaan tai ainakin pystyin hyväksymään tämän hetkisen tilanteen. Sitten onkin ollut hyvä olo ja olen alkanut järjestelmään asioita aivan toiseen suuntaan. 

Luulin, että enää en selviä ja tuota oli kestänyt kuukausia. Heti päätöksen jälkeen seuraavana päivänä heräsin ja ymmärsin, ettei ole oikea aika eikä syytä moiseen. 

Tämä ei ole ensimmäinen kerta. Kun on todella mennyt aivan uupuneeksi eikä toivoa ole, sitten vain jotain tapahtuu. 

Taidan uskoa korkeampaan voimaan jollain tavalla. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
22/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, eiköhän tollanen ap:n kuvaama bipolaarinen sekoilu ole koettu tällä ihan tarpeeksi monta kertaa, ei siinä ole mitään hekumoitavaa eikä mikään mene parempaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku mitä tarkoitan?

Kyllä, olen kokenut tuon. Ensin olo helpotti. Sitten tapahtui kaikenlaista, jonka johdosta koin "Aamuyössä aistein avoimin" -hetken. Tajusin raapaisseeni henkistä pohjaa, mutta että pystyn nousemaan sieltä pintaan kuin korkki. 

Tästä on nyt 33 vuotta aikaa. Esikoiseni syntyi pian sen jälkeen ja elämä alkoi toden teolla alusta. 

Vierailija
24/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, eiköhän tollanen ap:n kuvaama bipolaarinen sekoilu ole koettu tällä ihan tarpeeksi monta kertaa, ei siinä ole mitään hekumoitavaa eikä mikään mene parempaan suuntaan.

Hakisit sinäkin apua, tuo katkeruus on sairaalloista. Ap on ollut ahdistunut ja masentunut eikä bipolaari.

Vierailija
25/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mistä tuollainen tulee. Mutta kuulostaa hyvältä voinnin parantuminen. 

Aivot korjaavat itsensä.

Vierailija
26/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakisit sinäkin apua, tuo katkeruus on sairaalloista. Ap on ollut ahdistunut ja masentunut eikä bipolaari.

Opettele lukemaan rivien välistä. Ei ole mitään maagista ihmeparantumista ja tuo on ihan klassinen hypomania. Oli sitten "bipolaari" tai joku muu ongelma. Eikä mitkään diagnoosit määrittele mitään, valtaosa on vääriä ja loput diagnosoimatta. 

Vierailija
27/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mainitsi myös tuon tapahtuneen jo monta kertaa. Että päättele siitä. Kummasti sinne pohjalle taas päädyttiin ihmeparantumisen jälkeen. Että te olette tyhmiä.

Vierailija
28/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtui siitä, että hyväksyit tilanteesi. Kuten itse kerroit. Hyväksyessäsi nykyhetken tilanteen voimavarojasi vapautui muuhun. 

Vierailija
29/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele lukemaan rivien välistä. Ei ole mitään maagista ihmeparantumista ja tuo on ihan klassinen hypomania. Oli sitten "bipolaari" tai joku muu ongelma. Eikä mitkään diagnoosit määrittele mitään, valtaosa on vääriä ja loput diagnosoimatta. 

Ei ole. En ole itsekään bipo, mutta koin nuorena vaikean ahdistus/masennusjakson. Paranin siitä asteittain ja tuokin huojennuksen tunne kuului asiaan. Oireilla on tyypillisesti tietty kesto. Minulla vaikutti myös ikä, kypsyminen ja muutto. Elämäntilanne parani pysyvästi lapsuudesta ja sen fyysisestä ympäristöstä päästyä.

Sen jälkeenkin olen usein tajunnut, miten elämä kantaa ja hätä on turhaa.

En usko magioihin enkä ihmeisiin, enkä edes väittänyt niin. Sinä sensijaan vaikutat pahasti masentuneelta henkilöltä. 

Vierailija
30/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mainitsi myös tuon tapahtuneen jo monta kertaa. Että päättele siitä. Kummasti sinne pohjalle taas päädyttiin ihmeparantumisen jälkeen. Että te olette tyhmiä.

Itse olet. Et ymmärrä elämää etkä ihmisyyttä. 

Vierailija
31/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele lukemaan ja katso sitä sun ihmisyyttäs. Ihme lässyttäjä.

Vierailija
32/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. En ole itsekään bipo, mutta koin nuorena vaikean ahdistus/masennusjakson. Paranin siitä asteittain ja tuokin huojennukse

Et osaa lukea? Sä vertaat nyt yhtä masennusjaksoa ap:n usein toistuvaan pohjakoukkaukseen, josta yhtäkkiä mieliala paranee ja kaikki onkin hyvin. Kunnes taas pohjalla. Edelleen, opetelkaa lukemaan ja sisäistämään.

Vierailija
33/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä korkeammat voimat päälle :D oikein loppusilaus

Vierailija
34/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä saada apua tuohon depressioon. Olet hälyttävän huonossa hapessa. Ja väärässä ketjussa.

Vierailija
35/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. En ole itsekään bipo, mutta koin nuorena vaikean ahdistus/masennusjak

Tuossa on kyse pidemmästä ajanjaksosta, elämänkulusta. Oletko itse bipo vai mikä oikein närästää?

Vierailija
36/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos koskettavasta tarinasta. Mieleeni tuli irtipäästämisen teema ja lause "saat sen mistä luovut".

Luovuit elämästä, sait sen takaisin.

Vierailija
37/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. En ole itsekään b

Ei kun en ole tyhmä.

Vierailija
38/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä saada apua tuohon depressioon. Olet hälyttävän huonossa hapessa. Ja väärässä ketjussa.

Minkä takia se ongelma on aina ihmisessä, joka huomauttaa niistä kuuluisista keisarin uusista housuista? Kekkaloikaa sitten sekopäisessä tyhmyydessänne.

Vierailija
39/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin ymmärrän ja osaan erottaa asiat toisistaan, toisin kuin te fantasiamaailmoissa elävät tantat. Solvaatte toki vielä huonosta hapesta päälle, kun lässytysringin hyppelöinti niin ikävästi keskeytyi 

Vierailija
40/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hormoonit tutkittu? Voisiko olla kk-kiertoon liittyvää mielialanheittelyä.

Tai esivaihdevuodet, vaihdevuodet? Käy AP tutkimuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi