Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikka kiusattu

Vierailija
20.02.2024 |

Mitä kannattaisi tehdä jos on joutunut työpaikka kiusatuksi. Ja kiusaajat käännyttävät muita työtekijöitä mua vastaan.Seurataan esim. lähdenkö liian aikaisin töistä. Myös töissä oli eräs kone rikki. Sain korjattua sen niin että sitä voi edelleen käyttää mutta vaatisi kunnon korjauksen. Tämä oltiin käyty kiusaajien toimesta tarkistamassa selkäni takana. Tuli kommenttia ettäno toimiihan se. Tämä kyseinen kiusaaja oli jopa huomannut vian samassa laitteessa aiemmin ja myönsi sen lopulta.

Olen tunnollinen työtekijä ja seuraan myös tarkasti laadittuja työvuoroja. En ymmärrä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työpaikkaa kiusataan?

Vierailija
2/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tulin kysymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on vaihtaa muualle.

Vierailija
4/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärtänyt miten käännytetään muita  sinua vastaan ja miten on kiusattu. 

Vierailija
5/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat työnantajalle kokemuksesi kiusaamisisesta. Tai sitten et vain välitä. Kyllä kuiva rikka hännästä karissee.

Oletko sitten lähtenyt liian aikaisin töistä? Miksi ihmeessä sitä seurattaisiin?

Vierailija
6/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on edellispäivänä töissä mennyt n. 15 min ylitöiksi niin on yleisesti hyväksyttyä lähteä seuraavana päivänä 15min. Aiemmin. No muille se hyväksytään mutta ei mulle.

Vierailija
7/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja heti löysi kiusaajat v-uilemaan tänne. Ilkeys huipussaan. Hävetkää. Eikö karma pelota 

Vierailija
8/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla on myös tällaisia kiusaajia, pimeitä luonteita ketkä ilmeisesti kokevat ylemmyydentuntoa saadessaan kiusata ja nöyryyttää muita. Etenkin uusia työntekijöitä. Kytätään työaikoja, ei jaeta oleellista uutta tietoa ja sitten retostellaan kuinka joku ei tiennyt, kommentoidaan epäasiallisesti toisen ruokia ym ym..

Itse olen saanut olla enemmän rauhassa kun on pari vuotta jo takana ja uusia kiusattavia näillä psykopaateilla. Koitan pysyä omissa oloissa, keskittyä työhön ja asiakkaisiin, jutella mukavien työkavereiden kanssa jos ehtii. Etsin samalla uutta työtä kyllä. Työssä viettää niin paljon aikaa että eihän tuollainen kannata pidemmän päälle.

Vierailija
9/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin, en koe apua kannella koska moinen pimeä luonto tuskin muuttuu vaikka mitä tehtäisiin. Pelkään että puhuttelu voisi jopa pahentaa tilannetta. Tuollaiset ihmiset on sairaita.

Vierailija
10/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene puhumaan omalle esihenkilölle 

Vierailija
11/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla on myös tällaisia kiusaajia, pimeitä luonteita ketkä ilmeisesti kokevat ylemmyydentuntoa saadessaan kiusata ja nöyryyttää muita. Etenkin uusia työntekijöitä. Kytätään työaikoja, ei jaeta oleellista uutta tietoa ja sitten retostellaan kuinka joku ei tiennyt, kommentoidaan epäasiallisesti toisen ruokia ym ym..

Itse olen saanut olla enemmän rauhassa kun on pari vuotta jo takana ja uusia kiusattavia näillä psykopaateilla. Koitan pysyä omissa oloissa, keskittyä työhön ja asiakkaisiin, jutella mukavien työkavereiden kanssa jos ehtii. Etsin samalla uutta työtä kyllä. Työssä viettää niin paljon aikaa että eihän tuollainen kannata pidemmän päälle.

Juurikin näin. Meilläkin näillä sairailla ihmisillä oli aiemmin eri kohde. Henkilö joka ei tehnyt täyttä työaikaa. Nyt kun olen itsekin vähentänyt työtunteja, on kiusaaminen pikku hiljaa alkanut. Helppo kohde kun ei ole joka päivä paikalla kuulemassa.

En usko että Esihenkikölle kertominen auttaisi. Voisi vain pahentaa tilannetta.

Vierailija
12/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka kiusattu vai työpaikkakiusattu? Onko työpaikkasi kiusattu vai onko joku siellä työpaikkakiusattu?

Vierailija
13/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Meilläkin näillä sairailla ihmisillä oli aiemmin eri kohde. Henkilö joka ei tehnyt täyttä työaikaa. Nyt kun olen itsekin vähentänyt työtunteja, on kiusaaminen pikku hiljaa alkanut.

Ehkä ovat kateellisia ja katkeria kun sinulla on enemmän vapaa-aikaa muulle elämälle. Sitä tarvitseekin ruhtinaallisesti, jos töissä täytyy sietää tuollaista käytöstä.

Vierailija
14/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt nähdään se, kun ei osata yhdyssanoja. Työpaikka kiusattu ja työpaikkakiusattu ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
15/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa sellaisia pienen pieniä nappikameroita joilla saa aika hyvää kuvaa ja ääntä tallennettua. Eli kannattaa hyödyntää tätä mahdollisuutta koska se toimii hyvin näyttönä tarpeen tullen. Lisäksi sosiaalinen media on aika ikävää julkisuutta työpaikalle jos työpaikka ei puutu asioihin. 

Vierailija
16/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka kiusattu vai työpaikkakiusattu? Onko työpaikkasi kiusattu vai onko joku siellä työpaikkakiusattu?

Mene helevettiin saivartelemasta!!!

Vierailija
17/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe menee. Sairas työyhteisö on sairas eikä muuksi muutu. 

Vierailija
18/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaus pomoille, että osalla porukasta ei ole tarpeeksi töitä.

Vierailija
19/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene itse. Työpaikkakin voi olla kiusattu eli pomo kiusaa kaikkia alaisiaan. Sinä se tässä asiassa nyt ääliö olet. Muut yrittävät saada selkoa asiaan ja sinä höyryät saivartelusta. Häpeä!

Vierailija
20/40 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene itse. Työpaikkakin voi olla kiusattu eli pomo kiusaa kaikkia alaisiaan. Sinä se tässä asiassa nyt ääliö olet. Muut yrittävät saada selkoa asiaan ja sinä höyryät saivartelusta. Häpeä!

Jos työpaikka olisi kiusattu, otsikko olisi: Kiusattu työpaikka. Ei siis työpaikka kiusattu. Sanajärjestyksiä et osaa?