Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisella on ollut kehnompi menneisyys, onko mahdollisuutta kunnolliseen mieheen? Olin hukassa.

Vierailija
20.02.2024 |

Ikävää myöntää, että olen masentunut nainen. Liian sinisilmäinen, liian holtiton ja liian rajaton ollut. Joille toki omat syynsä. Alkoholia, vääriä miehiä ja talousvaikeuksia.

Olen nykyään rauhoittunut ja itsekseni. Ei ole tarvetta säntäillä, miellyttää tai tehdä muuta kuin pitää huolta omasta elämästäni. En kaipaa parisuhteeseen toistaiseksi mutta pohdin välillä, kun elämä tästä vielä asettuu enemmän, että kuinka paljon menneisyys vaikuttaa miesten näkökulmiin naisesta? 

Tietenkin ihmiset ovat erilaisia. Toiset tuomitsevat, jotkut ymmärtävät ja osa epäilee muutoksien mahdollisuutta. 

Olisi ihanaa tulla rakastetuksi vielä joskus, ihan tällaisenaan. 

Onko joku löytänyt vaikean nuoruuden jälkeen hyvän ja rakastavan kumppanin?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä jonkun sinisilmäisen hölmön saat huijattua. Ongelmat yleensä aina palaa.

Ongelmat palaa niillä, jotka eivät osaa tai ymmärrä ongelmiaan käsitellä. Vika nähdään esim aina muissa eikä koskaan itsessä. Normaalit ihmiset kohtaavat ongelmia ja selvittävät ne, kuten ap. Virheet ja ongelmat ja niiden selvittäminen kuuluvat elämään, täydellisyys on unelmahöttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän