Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti koiransa Alkon tuulikaappiin, hänelle ei myyty

Vierailija
20.02.2024 |

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010238355.html

Voiko tämä todella olla totta? Minusta tuntuu, että tässä ei kerrota ihan koko totuutta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidäkään myydä. Alko on täynnä rikkoutuvia pulloja ja koira voisi vaikka vahingossa kaataa koko hyllyn tai vahingossa joku asiakas/työntekijä voisi koiran takia tehdä äkkiliikkeen ja kaikki pullot tippua käsistä/korista/hyllystä.

Edelleenkin, koira oli tuulikaapissa.

Vierailija
42/44 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette lähdössä kauppaan niin älkää ottako koiraa mukaan reissulle. Raivostuttaa kun aina silloin tällöin näkee suuriakin koiria lähellä kauppojen ulko-ovia. Iso koira tekee pahaa jälkeä jos se sille päälle sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koiria pitää viedä joka paikkaan? En tajua esim. näitä joiden pitää tuoda koiransa baariin tai ruokaravintolaan. Niin että miksi?!! Enkä todellakaan ole mikään koiravihaaja.

Koska olen liikkeellä sen koiran kanssa. Käyn sen kanssa töissä, ja palatessani töistä voin tavata ystäväni paikassa, jonne koirat ovat tervetulleita. Koiran ei tarvitse räytyä yksin kotona ja minä voin laittaa ansioni kiertoon ja pitää yllä sekä talouden rattaita että omaa sosiaalista elämääni. Koira on tottunut olemaan mukana, ottaa rauhallisesti eikä häiritse ketään. 

Vierailija
44/44 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koiria pitää viedä joka paikkaan? En tajua esim. näitä joiden pitää tuoda koiransa baariin tai ruokaravintolaan. Niin että miksi?!! Enkä todellakaan ole mikään koiravihaaja.

Koska olen liikkeellä sen koiran kanssa. Käyn sen kanssa töissä, ja palatessani töistä voin tavata ystäväni paikassa, jonne koirat ovat tervetulleita. Koiran ei tarvitse räytyä yksin kotona ja minä voin laittaa ansioni kiertoon ja pitää yllä sekä talouden rattaita että omaa sosiaalista elämääni. Koira on tottunut olemaan mukana, ottaa rauhallisesti eikä häiritse ketään. 

Nimenomaan, käyt paikassa jossa koirat ovat sallittuja. Alkossa eivät ole ja koskee myös tuulikaappeja. Alkon henkilökunta auttaa tarvittaessa, tuovat ostokset tai katsovat koiran perään ULKONA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä