Miten tuo Arto Satonen puhuu noin huonoa suomea?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät töihin. Poliittiset lakkoilijat kuriin. Eikö se ole yksinkertaista?
Kerro minne?
Hoiva-avustajaksi.
Tarkemmin minne. Soitan heti.
Ehkä hän ajattelee, etteivät valheet leviä, kun puhuu vähän epäselvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Artikulaatio hyvin outoa. "Onkelmia, onkelmia"
Arto puhuu aitoa tyrwään murretta, onko se teille joku onkelma??
Vierailija kirjoitti:
Se on porilainen.
No ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryypännyt liikaa.
Ministeri Satonen on raitis poikamies:
Täysrattius yleensä kertoo siitä, että henkilöllä on ollut vaikea alkoholiongelma aikaisemmin. Jotkut tulee uskoon ja lopettaa ryyppäämisen. Toiset tekee oman päätöksen ja ryhtyy täysin raittiiksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryypännyt liikaa.
Täysrattius yleensä kertoo siitä, että henkilöllä on ollut vaikea alkoholiongelma aikaisemmin. Jotkut tulee uskoon ja lopettaa ryyppäämisen. Toiset tekee oman päätöksen ja ryhtyy täysin raittiiksi jne.
Joskus. Mutta on paljon ihmisiä, jotka ovat olleet koko elämänsä raittiita, tai luopuneet vähäisestäkin alkoholinkäytöstä kokonaan.
Lapsellista takertua ihmisen puhetapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryypännyt liikaa.
Joskus. Mutta on paljon ihmisiä, jotka ovat olleet koko elämänsä raittiita, tai luopuneet vähäisestäkin alkoholinkäytöstä kokonaan.
Suomessa aika harvinaista, että on ollut koko elämänsä raittiina. Oon ehkä tavannut yhden ihmisen elämäni aikana (kristillinen), joka on ollut koko elämänsä raittiina. Sellaisia, jotka ovat luopuneet vähäisestä alkoholinkäytöstä kokonaan en tunne yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista arvostella toisten arvosteluja.Kuuma peruna suussa.
Vierailija kirjoitti:
Kai te olette lukeneet persujen juttuja täälläkin. Ei tarvitse ihmetellä.
Arto on kyllä kokoomuslainen, ja kotoisin Sastamalasta, teräväpäinen kaveri jo koulussa. Kuunnelkaa puheen sisältöä älkääkä keksikö tekosyitä. Ylittää varmaan teidän yhteenlasketun älykkyysomamääränkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista arvostella toisten arvosteluja.Kuuma peruna suussa.
Vasemmisto vihapuhuu.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaa se on pienikin kiusa. Heti kun Arto lopettaa köyhien kiusaamisen niin itse lopetan Arton kiusaamisen hänen puhetavastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto on kyllä kokoomuslainen, ja kotoisin Sastamalasta, teräväpäinen kaveri jo koulussa. Kuunnelkaa puheen sisältöä älkääkä keksikö tekosyitä. Ylittää varmaan teidän yhteenlasketun älykkyysomamääränkin.
Anna mun nauraa.
Itselleen sika kiusaa tekee, kun kaukalonsa kaataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mun nauraa.
Satonen on menestynyt shakissa sm-tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryypännyt liikaa.
Suomessa aika harvinaista, että on ollut koko elämänsä raittiina. Oon ehkä tavannut yhden ihmisen elämäni aikana (kristillinen), joka on ollut koko elämänsä raittiina. Sellaisia, jotka ovat l
Kyllä heitä on paljon.
Kaikenlaisia röllejä valtion Audeilla näköjään kuskaillaan. Laittakaa nyt jotain sisältövaroitusta noihin linkkeihin!
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia röllejä valtion Audeilla näköjään kuskaillaan. Laittakaa nyt jotain sisältövaroitusta noihin linkkeihin!
Komea ja asiansa osaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mun nauraa.
Satonen on menestynyt shakissa sm-tasolla.
Mutta häviäisi minulle olympiamiekkailussa 15-0, mikä on elävää shakkia. Shakin pelaajat on vähän hidasta porukkaa. Sillä välin kun ne miettii seuraavaa siirtoa niin olympimiekkailija on jo antanut niille pataan mennen tullen.
Eli ei ole presidenttiainesta jos tiedät mitä tarkoitan.