Miten tuo Arto Satonen puhuu noin huonoa suomea?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on selkeä puhevika, olisi (ollut jo aikoja sitten) syytä mennä puheterapiaan.
Ei osaa lausua esim. ng-äännettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on selkeä puhevika, olisi (ollut jo aikoja sitten) syytä mennä puheterapiaan.
Ei osaa lausua esim. ng-äännettä.
Tässä maassa on johtajina ollutkin kaikenlaisia puhe- ja muita vikaisia. Sitä sitten ihmetellään ulkomaita myöten jos joskus harvoin tänne saadaan normaali ihminen esim. pääministeriksi.
Puheterapiaa tosiaan pitäisi saada. Vaikea kuunnella häntä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken Arto Satonen sanoi eduskunnassa oikeastaan aika suoraan, että ei saa lisäkouluttautua ja pitää tyytyä siihen koulutukseen, joka on, eikä saa haaveilla paremmasta. Arto Satosen mukaan lähihoitaja ei saa kouluttautua sairaanhoitajaksi, koska lähihoitajien työvoimapula vain pahenee tätä kautta. Yle Areenasta näkyy koko ajan suora lähetys eduskunnasta.
Miksei Satonen itse jäänyt merkonomiksi vaan lisäkouluttautui?
AP itse kirjoittaa huonoa suomea. Onko koulut jäänyt käymättä?
"Miten tuo Arto Satonen puhuu noin huonoa suomea?"
"tuo", tarpeeton sana koska subjektina on ihmisen nimi
"Miten...", pitäisi kirjoittaa "Miksi...".
Kyllä. Häntä on erittäin vaikea kuunnella, mutta ei niinkään puhetavan vuoksi kuin siksi että hän puhuu aivan täyttä potaskaa. Voi Suomea, kun päättäjät ovat tuota tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken Arto Satonen sanoi eduskunnassa oikeastaan aika suoraan, että ei saa lisäkouluttautua ja pitää tyytyä siihen koulutukseen, joka on, eikä saa haaveilla paremmasta. Arto Satosen mukaan lähihoitaja ei saa kouluttautua sairaanhoitajaksi, koska lähihoitajien työvoimapula vain pahenee tätä kautta. Yle Areenasta näkyy koko ajan suora lähetys eduskunnasta.
Miksei Satonen itse jäänyt merkonomiksi vaan lisäkouluttautui?
Ei kouluttautunut yhteiskunnan tuella.
Arto puhuu hyvää suomea. Ja ennen kaikkea ajattelee Suomea.