Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postilaatikkoon tippuu laskuja, mutta en jaksa edes välittää

Vierailija
20.02.2024 |

Olen ajautunut niin ahtaalle, että rahat eivät vaan riitä mihinkään. Käyn postilaatikolla ehkä parin viikon välein, koska ahdistaa niin paljon ne muistutuslaskut. Elän yksin ja joudun siis vastaamaan kaikista menoista yksin. Elämänhalu on mennyt. Kiitos kaikkien kallistuneiden kulujen. Edes puhelinliittymää ei saa enää entiseen hintaan. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy läpi laskut. Ota sieltä ne mistä ei voi luopua esim vuokra ja sähkö ja maksa pois tai sovi maksusta myöhemmin tai erissä.

Ei ole maailmanloppu jos luottotiedot menee. Ne saa maksettua takaisin kun taloudellinen tilanne on parempi.

Vierailija
2/7 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina elänyt yksin ja kyllä ne perusarjen laskut on saanut pidettyä sillä tasolla, että pystyy maksamaan köyhänäkin. Huono selitys ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
4/7 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti nyt tsemppiä, saisitko vaikka diakonille ajan että katsotte ne laskut yhdessä läpi? Vuokra/vastike ja laina sekä sähkö ainakin maksettava tai ahdinkosi vain pahenee. Muuten tinkimään kuluista. 

Vierailija
5/7 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule paperilaskuja postilaatikkoon. Kannattaa tilata e-laskut. Posti hukkaa niin paljon kirjepostia, että siitä ne maksukehoitukset ja korot ja palkkiot syventää ahdistusta, kun alkuperäinen lasku ei ole koskaan tullut perille!

Vierailija
6/7 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra ja sähkö pitää maksaa. Lopeta kaikki muu ja sulje esim. kännykkäliittymä ja vaihda prepaidiin. Älä myöskään tilaa mitään. Laskut käyvät näin aika vähiin.

Vierailija
7/7 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tie ulosottoon on jättää laskut avaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi