Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia vaivaa...

Vierailija
20.02.2024 |

Muistan nyt vuosien päästä, että perhetyöntekijä kertoi meidän lapsista tehtäneen useita ls-ilmoituksia. No lapset ovat jo täysikäisiä. Nyt vasta olen alkanut miettiä, että mistä ja kuka ne teki. Saanko koskaan tietää sitä? Tuntuu pahalta, kun olen niin epäonnistunut vanhempi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa tekijää tietoon

Vierailija
2/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ilmoitukset on nimettömiä niin ei voi kertoa kuka on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia asioita ei kannata jäädä miettimään, koita nyt saada välit lapsien kanssa toimimaan.

Vierailija
4/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tehtäneen", eli tullaan varmaan tekemään? Tarkoititko "tehdyn"?

Vierailija
5/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia asioita ei kannata jäädä miettimään, koita nyt saada välit lapsien kanssa toimimaan.

Välit on nyt niin kunnossa kun voi olla. Asia vaivaa ja itkettää siltikin. 

Vierailija
6/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tehtäneen", eli tullaan varmaan tekemään? Tarkoititko "tehdyn"?

Mietinkin mikä se sana on, joka tuohon sopii.

Vierailija
7/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole epäonnistunut siksi että kateelliset ilkeät ihmiset kiusaavat minua. Ehkä sinulla on jokin toisenlainen syy. Ei kukaan itseänsä huvin vuoksi epäile.

Vierailija
8/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän niillä ei ole edes merkitystä. Miksi ne edes ovat tiedoissa? Kyttäilyä vartenko? 

Vierailija
9/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välit on nyt niin kunnossa kun voi olla. Asia vaivaa ja itkettää siltikin. 

Kuule aika pieni asia siihen verrattuna että jotkut kärsivät oikeasti elämässä. Hyvänen aika, kasva aikuiseksi.

Vierailija
10/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän niillä ei ole edes merkitystä. Miksi ne edes ovat tiedoissa? Kyttäilyä vartenko? 

Tietysti siksi, että sossut tulee kartoittamaan tilannetta kotiin, jos ilmoituksia tulee. Ap.

Vierailija
11/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaa aikuisiksi. Muistakaa myös että kaikkiin kuulopuheisiin ei kannata uskoa, saatatte nauraa tyhmyyttänne muille ja sitten hävettää ja jälleen itkettää. 

Vierailija
12/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti siksi, että sossut tulee kartoittamaan tilannetta kotiin, jos ilmoituksia tulee. Ap.

Hoida asiasi sitten. Ei heitä kotiin tarvitse päästää. Toisaalta jos ei ole salattavaa niin miksipä ei. Minum kotiini saa tulla asioita selvittämään. Ei ole salaisuuksia.

Vierailija
13/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos oli kyseessä väärinkäsitys. Ellei ole päihteitä ollut kuvioissa. Tai joku sukulainen joka repinyt vaikka lasta kädestä tms.

Vierailija
14/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat selviävät avoimella kommunikaatiolla. Nykyisin merkintöjä tehdään ihmisten tietoihin kiusallaankin niin paljon että suosittelen jo todellakin sitä skeptisyyttä. Työkaverillekin voi vinkata että katsoisi nyt miten sitä työtänsä hoitaa sillä kaikella omalla tekemisellä on vastuu joka ei ole työpaikan vastuulla. Ymmärrämme myös yksittäisten työntekijöiden typeryyden joten emme aina yleistä kaikkia huonoiksi työntekijöiksi tai leimaa ihan koko työpaikkaa. Jakakaa kokemuksia keskenänne ja pelastakaa elämiä. Auttakaa toinen toistanne siinä missä pystytte.

Vierailija
15/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärinkäsitys. Minulla on skitsofrenia enkä ole sen ja muiden syiden takia kyennyt kasvattamaan alaikäisiä lapsia. 

Vierailija
16/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärinkäsitys. Minulla on skitsofrenia enkä ole sen ja muiden syiden takia kyennyt kasvattamaan alaikäisiä lapsia. Ap.

Vierailija
17/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos oli kyseessä väärinkäsitys. Ellei ole päihteitä ollut kuvioissa. Tai joku sukulainen joka repinyt vaikka lasta kädestä tms.

Kaikki ei ryyppää vaikka teidän vamhemmat olisi kaikki ryypänneet. 80- ja 90- lukulaiset ovat suurimmalti osin vastuullisimpia huoltajia ja sekin johtuu elämänkokemuksesta sekä ymmärryksestä. Emme pidä myöskään kiusaamisesta.

Vierailija
18/18 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väärinkäsitys. Minulla on skitsofrenia enkä ole sen ja muiden syiden takia kyennyt kasvattamaan alaikäisiä lapsia. 

No hehän ovat jo aikuisia joten unohda koko pikkujuttu siellä tiedoissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän