Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kiinnostutko jos mies maksaa marketissa 99 euron ruokaostoksensa suurieleisesti kahdella 50 euron sileällä?

Vierailija
20.02.2024 |

Ja totetaa lähtiessään että "se on tasan."

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ihan sama millä maksaa ostoksensa. 

Vierailija
2/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mietin että onpas pienet ostokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteisellä maksaja ei kyllä kiinnosta. Luottotiedot nolla ja vanhanaikaista käteisen pyörittelyä. 

Vierailija
4/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varakkaat marketeissa käy.

Vierailija
5/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa seteleillä? Vanhuuseläkeläinen varmastikin kyseessä siis, tai vaihtoehtoisesti rikollinen tai elämänhallintansa menettänyt. 

Vierailija
6/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣😂😂🤣

Vierailija
7/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä!

Vierailija
8/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varakkaat marketeissa käy.

Vaan Lidlissä.

Vierailija
9/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka tekee noin epämiellyttävän aloituksen, ei kiinnosta tervehdyksen vertaa.

Vierailija
10/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteisellä maksaja ei kyllä kiinnosta. Luottotiedot nolla ja vanhanaikaista käteisen pyörittelyä. 

Minua taas käteisellä maksaja kiinnostaa. Käteinen raha on aina käteinen raha eikä mikään muoviläpyskällä vingutettu.

Vierailija
11/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että mies tekee pimeitä töitä, kun maksaa käteisellä. Normaalisti työssäkäyvät maksavat kortilla. Mistä ihmiset edes enää saavat käteistä? Jos myyn jotain tarpeetonta kamaa, saan maksun mobile paylla

Vierailija
12/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua kiinnostaa, millainen ihminen viitsii kirjoitella näitä höpöhöpö aloituksiaan. Milloin mistäkin. Mikä diagnoosi sulla on?  Mikset tee mitään järkevää sillä ajalla, millä nyt suollat näppikseltäsi silkkaa sontaa. Mitä tällaisesta saat? 

Vierailija
13/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas käteisellä maksaja kiinnostaa. Käteinen raha on aina käteinen raha eikä mikään muoviläpyskällä vingutettu.

Milloin menetit luottotietosi? Takavarikoiko rikosseuraamuslaitos Visa Electronisi?

Vierailija
14/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisit sekopää jo jotain uutta. Samoja vanhoja paskatrollauksia kun näköjään taas pyörität.

Vierailija
15/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä näen millä se maksaa. Enkä kuule mitä höpisee kun kuulokkeen otan pois vasta kun oma vuoro maksaa.

Vierailija
16/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaa seteleillä? Vanhuuseläkeläinen varmastikin kyseessä siis, tai vaihtoehtoisesti rikollinen tai elämänhallintansa menettänyt. 

Miksi? Ei mitään näistä. Miksi käteinen raha ei ole hyvä maksuväline? Itsekin käyn automaatilta nostamassa seteleitä lompakkoon. Harmi vaan, että sieltä saa niin pieniä seteleitä.

Vierailija
17/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
18/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi liian vanha mies minulle, kun maksaa käteisellä. Jos ei ole ikäloppu, niin sitten on hämärähemmo, jos pitää käyttää käteistä.

Vierailija
19/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pieni hymy suupielessä millaisia ne suuret eleet olisivat?

Vierailija
20/47 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua kiinnostaa, millainen ihminen viitsii kirjoitella näitä höpöhöpö aloituksiaan. Milloin mistäkin. Mikä diagnoosi sulla on?  Mikset tee mitään järkevää sillä ajalla, millä nyt suollat näppikseltäsi silkkaa sontaa. Mitä tällaisesta saat? 

En ole ap, mutta yhtä hyvin voisi kysyä kaltaisiltasi leijujilta että miksi sinä koet voivasi tällä kommentillasi jollain käsittämättömällä tavalla asettua yläpuolelle arvostelemaan muita? Ikäänkuin sinun suoltamasi mökellykset täyttäisivät jotkut määrittelemättömät standardit, ja muiden ei? Mikä saa ihmisen jeesustelemaan?