Nainen, kiinnostutko jos mies maksaa marketissa 99 euron ruokaostoksensa suurieleisesti kahdella 50 euron sileällä?
Kommentit (47)
En. Mietin että onpas pienet ostokset.
Käteisellä maksaja ei kyllä kiinnosta. Luottotiedot nolla ja vanhanaikaista käteisen pyörittelyä.
Maksaa seteleillä? Vanhuuseläkeläinen varmastikin kyseessä siis, tai vaihtoehtoisesti rikollinen tai elämänhallintansa menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei varakkaat marketeissa käy.
Vaan Lidlissä.
Ihminen, joka tekee noin epämiellyttävän aloituksen, ei kiinnosta tervehdyksen vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Käteisellä maksaja ei kyllä kiinnosta. Luottotiedot nolla ja vanhanaikaista käteisen pyörittelyä.
Minua taas käteisellä maksaja kiinnostaa. Käteinen raha on aina käteinen raha eikä mikään muoviläpyskällä vingutettu.
Ajattelisin, että mies tekee pimeitä töitä, kun maksaa käteisellä. Normaalisti työssäkäyvät maksavat kortilla. Mistä ihmiset edes enää saavat käteistä? Jos myyn jotain tarpeetonta kamaa, saan maksun mobile paylla
Enemmän minua kiinnostaa, millainen ihminen viitsii kirjoitella näitä höpöhöpö aloituksiaan. Milloin mistäkin. Mikä diagnoosi sulla on? Mikset tee mitään järkevää sillä ajalla, millä nyt suollat näppikseltäsi silkkaa sontaa. Mitä tällaisesta saat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas käteisellä maksaja kiinnostaa. Käteinen raha on aina käteinen raha eikä mikään muoviläpyskällä vingutettu.
Milloin menetit luottotietosi? Takavarikoiko rikosseuraamuslaitos Visa Electronisi?
Keksisit sekopää jo jotain uutta. Samoja vanhoja paskatrollauksia kun näköjään taas pyörität.
En minä näen millä se maksaa. Enkä kuule mitä höpisee kun kuulokkeen otan pois vasta kun oma vuoro maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Maksaa seteleillä? Vanhuuseläkeläinen varmastikin kyseessä siis, tai vaihtoehtoisesti rikollinen tai elämänhallintansa menettänyt.
Miksi? Ei mitään näistä. Miksi käteinen raha ei ole hyvä maksuväline? Itsekin käyn automaatilta nostamassa seteleitä lompakkoon. Harmi vaan, että sieltä saa niin pieniä seteleitä.
Selvästi liian vanha mies minulle, kun maksaa käteisellä. Jos ei ole ikäloppu, niin sitten on hämärähemmo, jos pitää käyttää käteistä.
Mietin pieni hymy suupielessä millaisia ne suuret eleet olisivat?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua kiinnostaa, millainen ihminen viitsii kirjoitella näitä höpöhöpö aloituksiaan. Milloin mistäkin. Mikä diagnoosi sulla on? Mikset tee mitään järkevää sillä ajalla, millä nyt suollat näppikseltäsi silkkaa sontaa. Mitä tällaisesta saat?
En ole ap, mutta yhtä hyvin voisi kysyä kaltaisiltasi leijujilta että miksi sinä koet voivasi tällä kommentillasi jollain käsittämättömällä tavalla asettua yläpuolelle arvostelemaan muita? Ikäänkuin sinun suoltamasi mökellykset täyttäisivät jotkut määrittelemättömät standardit, ja muiden ei? Mikä saa ihmisen jeesustelemaan?
No en. Ihan sama millä maksaa ostoksensa.