Nainen, kiinnostutko jos mies maksaa marketissa 99 euron ruokaostoksensa suurieleisesti kahdella 50 euron sileällä?
Kommentit (47)
Tämä aloittaja taitaa olla sama tyyppi, joka halusi tietää, mitä naiset ajattelevat kun hän tankkaa huoltoasemalla summalla 140 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaa seteleillä? Vanhuuseläkeläinen varmastikin kyseessä siis, tai vaihtoehtoisesti rikollinen tai elämänhallintansa menettänyt.
Miksi? Ei mitään näistä. Miksi käteinen raha ei ole hyvä maksuväline? Itsekin käyn automaatilta nostamassa seteleitä lompakkoon. Harmi vaan, että sieltä saa niin pieniä seteleitä.
Kuinka ulkona nykypäivästä voi olla ihminen joka tällaista kyselee? No, tässä muutama syy:
Käteisen voi hukata tai se voidaan varastaa.
Käteisen käyttöä ja kulutusta on hankala seurata.
Käteisestä jää vaihtorahoja pyörimään taskun pohjalle tai lompakkoa täyttämään.
Käteisellä ei voi käyttää kontaktitonta nopeaa maksutapaa.
Käteinen on maa- tai aluekohtaista.
Kaikki yritykset tai tahot eivät ota vastaan käteistä.
Vain Apple Payn tuplanaksu tekee vaikutuksen.
Kylläpä sitä yritetään olla vitsikkäitä. Eihän suomalaisissa kaupoissa kukaan muu näe, mitä maksetaan ja millä kuin kassatyöntekijä.
Maksaa suurieleisesti satasella? Ajattelen vain, että taitaa olla äijä-paralle melko harvinaista pidellä sataa euroa kourassaan kun siitä numeron tekee.
Mullahan oli kerran kaupoilla 110000 euron pankkivekseli, jonka ihan pienieleisesti ojensin asunnon myyjälle ostaessani kämpän. Varjelin sitä viikonlopun yli tyynyni alla ja pelkäsin, että unissani vahingossa syön sen eikä kukaan sitä mulle sitten korvaa.
Käteisen (ja ison pankkivekselin) kuskailu on typerää, mutta tapauksessani se oli nopein keino siirtää sillä aikataululla rahaa pankista toiseen. Joten otin riskin.
Ei ole kyllä tapana katsella millä kukakin maksaa, jos nyt ei ala kolikoista sitä 100 euroa laskemaan. Seteleitä saa automaatista, niissä nyt ei ole mitään ihmeellistä.
Jos minä maksan isoilla seteleillä nin ne on äiteeltä saatu.
Haa - olet tervehtynyt niin, että pääsit suljetulta
Vierailija kirjoitti:
Maksaa suurieleisesti satasella? Ajattelen vain, että taitaa olla äijä-paralle melko harvinaista pidellä sataa euroa kourassaan kun siitä numeron tekee.
Mullahan oli kerran kaupoilla 110000 euron pankkivekseli, jonka ihan pienieleisesti ojensin asunnon myyjälle ostaessani kämpän. Varjelin sitä viikonlopun yli tyynyni alla ja pelkäsin, että unissani vahingossa syön sen eikä kukaan sitä mulle sitten korvaa.
Käteisen (ja ison pankkivekselin) kuskailu on typerää, mutta tapauksessani se oli nopein keino siirtää sillä aikataululla rahaa pankista toiseen. Joten otin riskin.
...jatkuu. Myin omakotitalon perjantai-iltapäivänä pankissa A ja ostin ison kolmion seuraavana maanantaina pankista B. Olen aina myynyt edellisen ennenkuin maksan seuraavan, etten jää kahden asunnon loukkuun.
Olen kuljettanut metrossa Alepan muovikasseissa noin kuuden miljoonan verran käteistä ja rahanarvoisia tositteita. En muista että olisin mainostellut sitä tai elehtinyt ikäänkuin mulla olisi kuusi miljoonaa käteistä Alepan kasseissa.
Satanen on iso raha köyhälle kansaneläkeläiselle, mutta pieni raha ihmiskunnalle.
Tästä tulee mieleen kotikylällä asunut mielenterveysongelmista kärsinyt mies, joka suurieleisesti aina kuulutti jokaisen ostoksensa laskiessaan sen hihnalle. Yks punanen maito, kolme purkkia kevytviiliä, ruisleipä,..Onkohan ap hänelle jotain sukua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua kiinnostaa, millainen ihminen viitsii kirjoitella näitä höpöhöpö aloituksiaan. Milloin mistäkin. Mikä diagnoosi sulla on? Mikset tee mitään järkevää sillä ajalla, millä nyt suollat näppikseltäsi silkkaa sontaa. Mitä tällaisesta saat?
En ole ap, mutta yhtä hyvin voisi kysyä kaltaisiltasi leijujilta että miksi sinä koet voivasi tällä kommentillasi jollain käsittämättömällä tavalla asettua yläpuolelle arvostelemaan muita? Ikäänkuin sinun suoltamasi mökellykset täyttäisivät jotkut määrittelemättömät standardit, ja muiden ei? Mikä saa ihmisen jeesustelemaan?
Älä nyt viitsi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Tosikkomammoja ei kiinnosta.
Mua kiinnostaa...
T: Mika-Petteri38
Ei kyllä kiinnosta yksikään joka on vauva palstalla viettämässä aikaa.