EU tutkii Tiktokia
Euroopan komissio tutkii muun muassa sitä, huolehtiiko Tiktok tarpeeksi nuorten turvallisuudesta.
https://iltalehti.fi/digiuutiset/a/551e104c-e4aa-4977-ba6e-a0b1ed3dde37
Kommentit (24)
Miksei kaikki kiinalaisia tuotteita vaan suoraan kielletä? Jos valmistetaan vain kiinassa, niin 3 vuoden ylimenoaika sakkotulleineen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaikki kiinalaisia tuotteita vaan suoraan kielletä? Jos valmistetaan vain kiinassa, niin 3 vuoden ylimenoaika sakkotulleineen.
Koska mun on vaan PAKKO SAADA SE YKS VALTIOLLE töihin.
Koko appsi pitäisi vain poistaa, turhaan on nuoria kuollut TikTokin typerissä haasteissa, siellä myös pyörii erittäin vaarallista sisältöä
tik tok on paskin sovellus koskaan kehitetty
kuinkakohan monta kuolemaa tik tok on aihettanu
Se voi olla ihan paskaa, mutta tarviiko kaikkea paskaa kieltää, on toinen juttu.
Täällä on 10 tikotok vastustajaa ja Suomessa 2000000 tiktok käyttäjää jotka puolustavat sitä...
Se siitä sitten, 10 vastustajan ei tarvitse käyttää tiktokia...
TikTokille on jenkkiläisiäkin korvaajia. Kieltääkö EU nekin, koska MÄ VAAN HALUUN SEN VALTIOLLE TÖIHIN?
Tik-tok ihmisillä pinna kestää 4 sekuntia. En itse ymmärrä tuommosia sekunnin "sisällöntuotantoa" josta ei opi mitään eikä ole 95% ollenkaan hauskaa. Enkä edes 95% meemeistä ymmärrä mikä se jutun idea on. En elä kuplassa.
Vierailija kirjoitti: kuinkakohan monta kuolemaa tik tok on aihettanu
Tuskin yhtään. Ihmisten tyhmyys sen sijaan...
Ei kai tarvitse katsoa kuin appstoressa mitä kaikkia tietoja TikTok ilmoittaa imuroivansa puhelimeltasi ja jokainen tervejärkinen tajuaa, että homma haisee epäilyttävälle - varsinkin kun ko. tiedot päätyvät käytännössä suoraan Kiinaan ja sikäläisen hallitsevan kommunistipuolueen sortokoneiston käyttöön.
EU kieltää TikTokin niin kyllä se varmaan sitten tulee valtiolle töihin!