Ihan hirvittää, kun naapurin vanha mummo melkein 80vuotta, juo alkoholia ja polttaa tupakkaa humalassa. Saa koko ajan
pelätä milloin syttyy tulipalo ja paloauto tulossa pihaan.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Jos mä elän kasikymppiseksi, rupeen kans polttamaan ja juopotteleen.
Sama, eikä mitään tissuttelua vaan kunnon dokaamista. Saatanpa alkaa pössyttelemään pilveäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa! Noilla kilsoilla jaksaa vielä remeltää. Toivottavasti saa kullia myös!
Spurgurummo saa spurgukullia, ah mitä romantiikkaa ja erotiikkaa.
kaverilla kävi just noin, vastapäinen kämppä ykköskerroksessa. Varakas vanha juoppo mummo sammui tupakka suussa ja sytytti tulipalon, kuoli itse häkään...lehdessä oli juttu muutamia vuosia sitten.
Mene puhumaan jollekin tuosta asiasta, kuvittelet liikaa
Vierailija kirjoitti:
kaverilla kävi just noin, vastapäinen kämppä ykköskerroksessa. Varakas vanha juoppo mummo sammui tupakka suussa ja sytytti tulipalon, kuoli itse häkään...lehdessä oli juttu muutamia vuosia sitten.
👍 juoppomummolle
Mä taas pelkään, että naapurin teekkarit sammuvat suihkuun tai tekevät jotain ruokaa umpikännissä jonka seuraksena talo palaa.
Sillä on oikeus nauttia viimeisistä kilometreistään elämässä ilman sinun mussutusta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mummoni poltti piippua ja joi viinaa. Eli yli 80v ja vielä ennen kuolemaansa ryyppäsi. Isästäni tulikin sitten absolutisti ja hän elää vielä 88v. Että hän valitsi toisenlaisen tyylin elää.
Kumpikin on elänyt pitkään. Elin tapojen erolla ei vielä noin pientä eroa voi selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa! Noilla kilsoilla jaksaa vielä remeltää. Toivottavasti saa kullia myös!
Aika paljon enemmän kuin sinulla hapankorpulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, saankin nuorta, raitista ja tervettä kullia toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, saankin nuorta, raitista ja tervettä kullia toisin kuin sinä.
Olet oikeassa Seppo
pelkää mielummin insinööri opiskelioita ne vaarallisempia tuhopolttajia on prosenttuaalisesti
mukavaa että mummo saa koko ajan. on varmaan miehiä jonossa siinä ovella?
Te, joiden mielestä ap:n naapurin käytöksestä ei tarvitse huolestua, asutte ilmeisesti omakotitaloissa ja oletatte k.o. mummonkin asuvan. Minulle tuli taas mieleen kerros- tai rivitalo. Omakotitalon palamisesta ja asukkaan kuolemisesta palossa ei kai tarvitsekaan murehtia kuin sukulaisten ja pelastuslaitoksen, mutta kerrostalon tulipalossa voi pahimmassa tapauksessa kuolla useampi kymmenen ihmistä. Puhumattakaan siitä, miten moni menettäisi kotinsa ja tavaransa.
Minulla on myös vanha sukulainen, joka tekee samaa ja asuu puutalossa keskellä metsää maaseudulla. Pelkään, että minä tai joku muu löytää pelkät savuavat rauniot kyläilemään mennessään.
Huoli-ilmoitusta (kunnan sosiaaliviranomaiselle) voisi koittaa. Onhan hänellä jo ikääkin.
Jos eläisin noin vanhaksi niin todellakin vetäisin skumppaa viiniä ja what so ever kunnes kuolisin. Kunnon sprinklerit että kuolee vaan ite jos vahinko sattuu.
Mun mummoni poltti piippua ja joi viinaa. Eli yli 80v ja vielä ennen kuolemaansa ryyppäsi. Isästäni tulikin sitten absolutisti ja hän elää vielä 88v. Että hän valitsi toisenlaisen tyylin elää.