Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Dermosilin tuotteista?

Vierailija
20.02.2024 |

Oletko käyttänyt/ käyttäisitkö?

en oikein tiedä minkä laatuista kosmetiikkaa  tuotteensa ovat. Hintasuhde vaikuttaisi olevan ok, ja tykkään että on suomalainen yritys ja käsittääkseni tuotteet valmistetaan Suomessa mutta se laatu.. 

kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä tuotteita. Käyttänyt jo vuosia. Laadukkaita ja ihanan tuoksuisia suihkugeemejä ja rasvoja. Yksi ripsiväri ollut vuosien saatossa ainoa pettymys.

Vierailija
22/29 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella paljon ja tilaan usein. Suosittelen. Hyvä hinta-laatu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia käyttänyt tuotteita ja pitänyt niistä. Nyt kun Dermosil on alkanut yhteistyön Hussi /Harkimo pariskunnan kanssa, sponsoroimana heitä, tilaukseni loppuvat ko firmasta. Mikään tuote ei ole niin hyvä, että enää tilaisin, niin kauan kuin tämä pari on kuvissa.

Vierailija
24/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok tuotteita. Joskus olen käyttänyt.

Vierailija
25/29 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne muka kaikki Suomessa valmistettuja ne tuotteet? Olin lukevinaan että muutamat tuotteet valmistetaan Kiinassa? 

Vierailija
26/29 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta-laatusuhde on todella hyvä.

27/29 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jalkarasvaa ja kasvojenpesuaineita, on hyviä.

Vierailija
28/29 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne muka kaikki Suomessa valmistettuja ne tuotteet? Olin lukevinaan että muutamat tuotteet valmistetaan Kiinassa? 

"Oman tuotantomme osuus Korsnäsissä kasvaa vuosi vuodelta. Valmistamme kosmetiikkatuotteet omassa tehtaassamme Korsnäsissä sekä tarkoin valituilla alihankkijoillamme Suomessa, Ruotsissa, Espanjassa, Puolassa ja muissa Euroopan maissa. Ilmoitamme jokaisen tuotteen valmistusmaan tuotekortilla."

Kiinaa ei mainita tuossa. Raaka-aineet voi toki tulla mistä vaan. 

Vierailija
29/29 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia on, atoopikolle sopivia. Parempaa kuin Lumenen paskat, joista ei saa kuin ihottumaa