Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustatteko niin että värit/tyyli jatkuvat samana huoneesta toiseen?

Vierailija
20.02.2024 |

Pitää kysyä av-raadilta asiaa joka tuli taas mieleen tuosta pari päivää sitten olleesta William Morris-tapettiketjusta.

Minulla on kahdessa vierekkäisessä huoneessa tuon valmistajan tapettia. Eri kuosia vaan tietty. Tyyli on hyvin "tunnistettava" tai samankaltainen molemmissa; runsas ja värikäs kasviaihe. Työn alla on kohta eteisen pintojen laitto ja minun tekisi mieleni käyttää taas tuota Morris- tapettia mutta onko jotenkin liikaa jos sekin on tuota samaa koristeellista samantyylistä tapettia? Vai onko oudon näköistä jos valitsee toisen valmistajan ja tyyli on eri kuin viereisessä huoneissa tuossa eteisessä? 

Juu, jokainen voi tehdä niin kuin tykkää ja itsehän siellä asuu ja pitää laittaa että itse viihtyy, mutta hauska on keskustella ja saada erilaisia näkökulmia asiaan. Itse en ainakaan omaa niin hyvää sisustussilmää ettenkö voi myöntää että välillä metsään menee jotkut sisustusprojektit, ja jälkeenpäin ajattelee että olisi pitänyt sittenkin toimia toisin. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo rahaa

Vierailija
22/25 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita eteiseenkin samaa! Nuo tapetit ovat ihania! Kunpa vaan itsekin olisin niin rohkea sisustaja, että laittaisin jotain muuta kuin valkoista maalia seiniin!

Rohkeasti vaan kokeilemaan! Jos ei tykkää niin ainakin maalin väriä on helppo vaihtaa. Tee vaikka yksi pieni seinä aluksi ja makustele vähän aikaa miltä tuntuu. Saahan sen maalata uudestaan valkoiseksi jos alkaa hirvittämään, tai tapetin poistaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kodissani on sininen/harmaa perusväri olohuoneessa, keittiössä ja osin makkareissa.  Molemmissa makkareissa on samalla tapetilla tapetoitu yhdet tehosteseinät, muut seinät valkoiset.  Olkkarissa on savenruskea tehosteseinä eikä lainkaan tapettia.  Ajattelen, että tapetointi tekee olkkarin levottomaksi.  Värejä on sitten verhoissa ja tyynyissä.

Tämä sinertävä perussävy miellyttää siksi, että aiemmassa asunnossani kaikki oli beigeä tai vaaleanruskeaa.  Siksi muutos.

Vierailija
24/25 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
25/25 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on aika yhtenäinen vaalea väritys koko asunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi