Kokemuksia tantrisesta vaginahieronnasta? Traumojen hoitona
Mun taannoinen rakastaja oli perehtynyt aiheeseen ja halusi suorittaa mulle tuon hieronnan. Ite en tiennyt siitä mitään.
Alkuun tuntui aika pitkäänkin hyvältä mut sitten rupesi ahdistamaan. Pidettiin taukoa ja hengittelin, mut ei siitä tullut mitään. Aivan hirveä ahdistus. Kyseinen mies on paras rakastaja mitä mulla on koskaan ollut ja luotto oli 100% ja moodi täydellinen, silti tuli toi tunne.
Jälkeenpäin tuntui että en pystynyt edes katsomaan häntä silmiin. Oli kertakaikkiaan todella hämmentävä kokemus jonka halusin unohtaa äkkiä.
Myöhemmin tutustuin aiheeseen, ja kävi ilmi että se on itseasiassa kehitetty vapauttamaan ihminen traumoista, jotka "varastoituu" tuonne lantion seudulle ja on siis ihan hoitomuoto.
Sitten se mun reaktio olikin loogista, kun itselläni on seksuaalitraumataustaa. Mutta hän siis näin jälkiviisaasti ajateltuna ajattelemattomuuksissaan puoskaroi mut ja siitä syystä niin hirveä toi tunne.
Onko kukaan käynyt ihan hoidattamassa itseään tuossa hieronnassa? Ja minkälaisia kokemuksia?
Ja jos nyt jätetään välistä ne "hieron naiseni vaginaa säännöllisesti, hehheh"
Kommentit (5)
Itse hyväksikäytön uhrina en todellakaan lähtisi tuollaiseen puoskarointiin. Ajatuksin ällöttää ja ahdistaa.
Aivot nimenomaan tilttasi, mut toi kokemus oli niin hämmentävä että sen perusteella olen kyllä melko valmis uskomaan tuohon teoriaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse hyväksikäytön uhrina en todellakaan lähtisi tuollaiseen puoskarointiin. Ajatuksin ällöttää ja ahdistaa.
En mäkään enää lähtisi tämän kokemuksen jälkeen. Siks kiinnostaa onko joku kokenut jotain hyvää.
Tuohon aiempaan kommenttiin lisäisin, että onhan olemassa lihasmuistikin, siinä mielessä voisi olla ihan mahdollistakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään enää lähtisi tämän kokemuksen jälkeen. Siks kiinnostaa onko joku kokenut jotain hyvää.
Tuohon aiempaan kommenttiin lisäisin, että onhan olemassa lihasmuistikin, siinä mielessä voisi olla ihan mahdollistakin.
Ap
Ei se muisti ole lihaksissa vaan hermostossa. Eli aivot siinäkin tekee prosessointityön.
Mä en oikein luota tuohon tarinaan.
Kuulostaa todella epäilyttävältä että kudoksilla on jokin muisti. Aivot sinulla tilttasi; ei pillu.