Koetko olevasi vahva ihminen?
Entä koetko näin jonkin ominaisuutesi tai kokemuksesi vuoksi?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vahva. Olen saanut elää hyvän ja tasapainoisen lapsuuden ja nuoruuden, saanut tukea ja kannustusta kotoa ja läheisiltä. Kaikki perusasiat on olleet ok ja elämäni on ollut kaikin olisin turvattua. Minulla on läheisiä jotka auttavat ja olen saavuttanut asiat mitä olen halunnut.
Et taida ymmärtää mitä tarkoittaa "vahva ihminen". Sulla ollut kaikki hyvin koko elämäsi ajan.
Et taida ymmärtää että se että perusasiat elämässä on hyvin ei tarkoita ettei elämä olisi sisältänyt myös vastoinkäymisiä ja vaikeitakin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ominaisuuksien vuoksi. Olen aina ollut ihminen, joka keskittyy iloon ja hyvään. Rauhallinen ja järkevä myös. Lisäksi maailmankuvani (henkisesti herännyt) auttaa sekin paljon. Tiedän, että kaikella on tarkoitus, huonollakin. Kaikki osa suunnitelmaa, jonka olen itse itselleni varannut tähän elämään oppiakseni niitä asioita, joita minun piti vielä oppia.
Mikä tarkoitus oli sillä että siskoni kuoli aivoverenvuotoon lastensa ollessa taaperoita? Entä sillä että isämme masentui tämän tapahtuman jälkeen ja yritti itsemurhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ominaisuuksien vuoksi. Olen aina ollut ihminen, joka keskittyy iloon ja hyvään. Rauhallinen ja järkevä myös. Lisäksi maailmankuvani (henkisesti herännyt) auttaa sekin paljon. Tiedän, että kaikella on tarkoitus, huonollakin. Kaikki osa suunnitelmaa, jonka olen itse itselleni varannut tähän elämään oppiakseni niitä asioita, joita minun piti vielä oppia.
Mikä tarkoitus oli sillä että siskoni kuoli aivoverenvuotoon lastensa ollessa taaperoita? Entä sillä että isämme masentui tämän tapahtuman jälkeen ja yritti itsemurhaa?
Niin brutaalilta kuin se ihmismuodossamme kuulostaakin, niin se oli hänen sielunsa suunnitelma ja ne ei ole aina kauniita. Joidenkin suunnitelmien tarkoitus onkin aiheuttaa ikäviä tilanteita, joissa opitaan sekä ikävistä tunteista että niiden yli pääsemisestä. Kun on henkisesti herännyt, niin masentuminen on lähes mahdotonta ja itsemurha vieläkin mahdottomampaa. Se on huonoin idea, mitä voimme elämässämme tehdä, jos olemme tulleet tänne oppimaan pahasta selviämistä. Seuraavassa elämässä joudumme samaan tilanteeseen uudestaan niin kauan, että opimme. Jos haluat tietää näistä lisää, niin hypnoterapeutti Michael Newtonin kirjat kannattaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin brutaalilta kuin se ihmismuodossamme kuulostaakin, niin se oli hänen sielunsa suunnitelma ja ne ei ole aina kauniita. Joidenkin suunnitelmien tarkoitus onkin aiheuttaa ikäviä tilanteita, joissa opitaan sekä ikävistä tunteista että niiden yli pääsemisestä. Kun on henkisest
Se mikään sielunsuunnitelma ollut vaan aivovaltimon rakenteesta johtuva onneton sattuma.