Ostin pitkästä aikaa TV-mix karkkipussin. Wtf?
Kaikki hyvät karkit vaihtuneet ja pelkkää halpaa paskaa jäljellä.
Eikö mikään ole enää pyhää
Kommentit (28)
Irtokarkit on se juttu. Saa ottaa just mitä ite haluu
TV-Mix pusseja on aika montaa eri sorttia.
Miksi ihmiset syö karkkia? Todella epäterveellistä.
Minä en ole vuosiin ostanut noita karkkipusseja,pelkkää kuraa nykyään ja puolet pussista ilmaa. Irtsareita ostan jos ostan.
Joo menivät pilaamaan sen, oli ennen lempipussini. Uudistuksen jälkeen en ole ostanut kuin sen yhden pussin, josta totesin että pilalle meni.
No nyt alkoi tekemään mieli irtokarrkkkia
Irtokarkitkin on iljettöviä koska niitä on käsin lähmitty, sen takiahan ne korona-aikaan poistettiin valikoimista.
Vierailija kirjoitti:
Irtokarkitkin on iljettöviä koska niitä on käsin lähmitty, sen takiahan ne korona-aikaan poistettiin valikoimista.
En ole tullut koskaan kipeäksi irtokarkista, sitä varten on kauhat siellä ja vartijat kyllä puuttuu jos käsin hipelee, se on rikos silloin.
Pilattu on. Kerran ostin vahingossa uudistetun tv-mix classic -pussin enkä osta toiste. Karkit pilattu mauttomiksi löllöiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika kultaa muistot!
Ei. Kyllä ne pilattu on. Kokeile vaikka itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset syö karkkia? Todella epäterveellistä.
Mutta hyvää.
Eri
Irtokarkkitouhu on ihan räjähtänyt käsistä. Miksei enää kaupan kassa tai uimahallin täti enää annostele niitä?
"Kakkosia markalla ja vitosia 50 pennillä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tullut koskaan kipeäksi irtokarkista, sitä varten on kauhat siellä ja vartijat kyllä puuttuu jos käsin hipelee, se on rikos silloin.
Hah. Anna mun nauraa. Kaikkea sitä ihmiset kuvitteleekin mutta niitä kauhoja ei todellakaan pestä joka kerta ja en ole ikinä nähnyt vartijan seuraavan irtomakeishyllyn asiakkaita ja työkseni täytän niitä enkä ole ikinä syönyt enkä syö irtokarkkeja.
Olen joskus aikaisemmin ostanut tv-mixin ja minusta siellä oli enimmäkseen halpoja ja pahoja karkkeja ja ne oli myös kovia ja kuivahtaneita käkkänöitä.
Irtsareitakaan ei kannata ihan päättömästi ostella. Mutta jos ostaa vaikka 50gr tarkoin valittuja suosikkikarkkejaan niin on järkevän hintasta ja kunnollista.
Ostin TV-mix lakupussin kun oli tarjouksessa ja minulle kyllä kelpasi. Syön karkkia hyvin harvoin, joten ei ole vertailukohteita.
Kerran puutuin erään 3v irtokarkkiostoksiin, kun alarivistä maisteli karkkeja ja jos ei miellyttänyt niin laittoi takaisin. Sen äiti oli kiukkuinen mulle kun mä ojensin tyttöä.
Itse otan nykyään vaan ylärivistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole rikos😅
Häh?! Mitvit?!