Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja poikapuoli 11v kävelee edellä ja unohtaa minut.

Vierailija
19.02.2024 |

Usein olen huomannut sen, että mies kävelee pikakävelyä ja poikansa vieressä selittäen kovasti jotain juttua isälleen. Minä kävelen perässä. Niin paljon alkanut korpeemaan, että kerran käännyin ihan muualle suuntaan kävelemään yllättäen ja ajattelin, että huomaavatko ollenkaan etten ole enää matkassa. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini haluaisi, että kävelen edellä vähän kuin tietä raivaten. Valitettavasti sillä on tapana yhtäkkiä pysähtyä katsomaan jotain. Kohta se sitten on korttelin jäljessä eksyksissä päätään pyörittelemässä ja minua etsimässä. Ja ei kun käännös takaisin päin sitä etsimään. 

Aivan helvetin raivostuttavaa.

Vierailija
22/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huomasivatko? 

Mua nopeana ja pitkäjalkaisena ärsyttää hitaat kävelijät, sori. 

Tasoissa ollaan sitten. Mua ärsyttää sellaiset harppojat jotka kiireellä suhaavat joka paikkaan. On lähinnä stressaavaa. Tulee mieleen se  kippari-Kallen tyttöystävä Olga raajoineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano heille, että hidastavat sitä tahtia. Miksi sinä alat pelleillä noilla omilla katoamistempuillasi? 

Vierailija
24/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä muka häiritsisi jos jotkut kulkee edellä keskenään keskustellen ja tavallaan unohtavat sinut? Kävelin normaalia vauhtia ja olen normaalipainoinen. He kävelivät pikakävelyä, poikansa lähes joutui ottamaan kunnon harppauksia, että pysyy isänsä tahdissa ja pystyy juttelemaan hänen kanssaan. Huom. Me ei oltu kävelylenkillä vaan kaupungilla kiertelemässä. Ap

Vierailija
25/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä muka häiritsisi jos jotkut kulkee edellä keskenään keskustellen ja tavallaan unohtavat sinut? Kävelin normaalia vauhtia ja olen normaalipainoinen. He kävelivät pikakävelyä, poikansa lähes joutui ottamaan kunnon harppauksia, että pysyy isänsä tahdissa ja pystyy juttelemaan hänen kanssaan. Huom. Me ei oltu kävelylenkillä vaan kaupungilla kiertelemässä. Ap

Totta kai häiritsisi. Tuohan on ihan silkkaa nöyryyttämistä. En suostuisi tuohon kuin kerran.

Vierailija
26/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu, isäntä ja teinit painelee pitempi jalkaisina aina edellä ja minä tulen omaa tahtia perässä. Aina välillä sanon, että voitaisiko kävellä porukassa, jolloin hoksaavat vähän hidastaa, mutta toisinaan annan mennä. En enää jaksa edes hermostua. Enempi ärsyttää, jos ollaan miehen kanssa kahdestaan liikkeellä ja hän toimii silloin noin. Eräs ystäväni kertoi vastaavassa tilanteessa poikenneensa reitillä olevaan kauppaan ja jättänyt miehensä ihmettelemään, että mihin se nyt katosi.

Vierailija
27/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huomasivatko? 

Mua nopeana ja pitkäjalkaisena ärsyttää hitaat kävelijät, sori. 

Pikkasen itsekästä. Jos en jaksaisi puhua tyhmemmilleni olisin nytkin hiljaa.

mitä itsekästä? 2/3 tahtoo kävellä nopemmin ja yks tahtoo määrätä vauhdin

Vierailija
28/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun on pakko kävellä edessä tai perällä, muuten valtaatte koko jalkakäytävän.

Vierailija
29/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai häiritsisi. Tuohan on ihan silkkaa nöyryyttämistä. En suostuisi tuohon kuin kerran.

älä pelkää et ikinä pääse noin pitkälle :D

Vierailija
30/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu, isäntä ja teinit painelee pitempi jalkaisina aina edellä ja minä tulen omaa tahtia perässä. Aina välillä sanon, että voitaisiko kävellä porukassa, jolloin hoksaavat vähän hidastaa, mutta toisinaan annan mennä. En enää jaksa edes hermostua. Enempi ärsyttää, jos ollaan miehen kanssa kahdestaan liikkeellä ja hän toimii silloin noin. Eräs ystäväni kertoi vastaavassa tilanteessa poikenneensa reitillä olevaan kauppaan ja jättänyt miehensä ihmettelemään, että mihin se nyt katosi.

nehän kävelee porukassa. sää olet se ankkuri miksi sun vauhtia?

Vierailija
31/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hirveän vaikeaa sanoa välillä, että et pysy vauhdissa mukana.

Vierailija
32/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyllerrä lujempaa

Vierailija
33/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta niin pysyt perässä ja huomaat että ne meneekin ihan tavallista vauhtia.

Vierailija
34/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsisi. Itselläkin kokemusta. Tuosta tulee helposti olettamus että se jäljessä kävelevä laahustaa niinkuin täälläkin näkyy kommenteissa. Mutta eipä se aina ole niin.

ei kivalta tunnu. Pari kaveria ovat tosiaan pidempiä , lähemmäs sen 180 cm ja todella nopeita kävelijöitä ja itse 158 cm normaalivauhtia kävelevä, tosin jos ei urheilullisessa mielessä olla kävelyllä eikä kiirettä ole niin kävelytahti on suht rentoa mutta ei siltikään mitään laahustamista. Yhdessä kun ollaan niin Nuo kaksi viipottavat sitä tahtia että siinä on helppo unohtaa että porukassa on se lyhytraajaisempikin. En ole meteliä nostanut mutta onhan tuo ihan hemmetin ärsyttävää.

Vierailija
35/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta niin pysyt perässä ja huomaat että ne meneekin ihan tavallista vauhtia.

Luulin että tuo painoon viittaava mukahauska kommentointi on ala-astetta käyvän tasoista..

Vierailija
36/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiritsisi. Itselläkin kokemusta. Tuosta tulee helposti olettamus että se jäljessä kävelevä laahustaa niinkuin täälläkin näkyy kommenteissa. Mutta eipä se aina ole niin.

ei kivalta tunnu. Pari kaveria ovat tosiaan pidempiä , lähemmäs sen 180 cm ja todella nopeita kävelijöitä ja itse 158 cm normaalivauhtia kävelevä, tosin jos ei urheilullisessa mielessä olla kävelyllä eikä kiirettä ole niin kävelytahti on suht rentoa mutta ei siltikään mitään laahustamista. Yhdessä kun

No miksi et ole nostanut meteliä? Mulle kaveri on huutanut, että nyt vähän rauhallisempaa tahtia kiitos. Siinä vaiheessa tajuan hidastaa vauhtia sitten. 

Vierailija
37/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaupungilla jalkakäytävällä voi kävellä 3 rinnakkain, sehän tukkisi koko jalkakäytävän. Jos teitä on kolme, niin yhden on kuljettava muiden perässä.

Vierailija
38/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö lopettaa seurustelu ja ottaa huomioivampi mies. Pikakävelijän kanssa seurustelu voi olla liikaa, varsinkin jos kävelee itse kuitenkin normaalia vauhtia. Jos mataa kävellessä ja kaivelee autoa kauan, sitten joku toinen haluaa mennä sinne määränpäähän nopeammin ehkä. Jos ulkona on kylmää. Mutta ei sekään vaadi sentään pikakävelyä. Tarpeeksi vaatetta, mutta se ei riitä aina kylmässä säässä. Saisiko auton lähemmäs vai aina kilomerien päähän kohteesta. Jos suhteeseen jää, asia vaivaa ja ärsyttää. Onko miehen kanssa puhuttu aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi