Menen ekaa kertaa ikinä hierojalle, miten toimin etten nolaa itseän
En ole koskaan ennen käynyt....ja pelkään että nolaan itseni. Tuntuu, että kaikki muut käyvät koko ajan hierojalla ja tietävät miten toimia.
Kommentit (25)
Mene ajoissa (ei kuitenkaan liioitellun) paikalle, hieroja/vastaanottohenkilö kyllä ohjeistaa.
Minä olen menossa kalevalaiselle jäsenkorjaajalle. Voiko sinne mennä painijanselkä sporttiliiveissä vai pitääkö olla sellaiset mitkä saa avattua takaa hakasista?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen menossa kalevalaiselle jäsenkorjaajalle. Voiko sinne mennä painijanselkä sporttiliiveissä vai pitääkö olla sellaiset mitkä saa avattua takaa hakasista?
Toivottavasti menet oikeasti pätevälle. Tuota nimikettä käyttävät myös kaikenlaiset , ei niin ammattitaitoiset
Vierailija kirjoitti:
Siveysvyö nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti menet oikeasti pätevälle. Tuota nimikettä käyttävät myös kaikenlaiset , ei niin ammattitaitoiset
Tässäpä hyvä vastaus kysymyseeni. Taattua av:tä.
räplää otsesi märäksi ja öukeudu sieviin paljastaviin vaatteisiin
Puhtaat alusvaatteet, suihkun raikkaana.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varautua siihen että siitä voi saada aika voimakkaankin reaktion. Kaveri heräsi seuraavana päivänä aivan krampissa.
Käy sitä ennen suihkussa. Rintsikat pois, alkkarit jätetään. Hieroja käskee sinun mennä ensin mahallesi ja kasvot sellaiseen pehmustettuun reikään.
Toki voit sanoa, jos hän hieroo mielestäsi liian kovaa.
Mikä sinua askarruttaa?
Vierailija kirjoitti:
Käy sitä ennen suihkussa. Rintsikat pois, alkkarit jätetään. Hieroja käskee sinun mennä ensin mahallesi ja kasvot sellaiseen pehmustettuun reikään.
Toki voit sanoa, jos hän hieroo mielestäsi liian kovaa.
Mikä sinua askarruttaa?
Kyllä mä jätän yleensä rintsikat päälle, hieroja osaa kyllä avata ne kun olen hierontapöydällä. Tämä toki silloin, kun hierotaan selkää. Jos hierotaan jalat, niin yläkroppaa ei tietenkään tarvitse riisua.
Kannattaa ihan reilusti kysyä vaan että mitä vaatteita jätän päälle jne. Kyllä he neuvovat. Ja samoin kannattaa sanoa jos hierotaan liian hiljaa tai kovaa.
Eli siis onko tästä ymmärrettävissä että kannattaa olla ns tavalliset rintsikat eikä sporttiliivit?
Vierailija kirjoitti:
Eli siis onko tästä ymmärrettävissä että kannattaa olla ns tavalliset rintsikat eikä sporttiliivit?
Jos hierotaan selkä, siitä pitää saada vaatteet kokonaan pois. Jos sulla on toppimallinen liivi, joudut riisumaan sen kokonaan ennen kuin nouset hierontapöydälle. Takaa avattavat liivit olen itse jättänyt päälle, hieroja avaa hakaset ja sulkee ne hieronnan päätteeksi.
Tissit paljaana ja naru stringit päälle
Vierailija kirjoitti:
Hieroja käskee sinun mennä ensin mahallesi ja kasvot sellaiseen pehmustettuun reikään.
Mutta jos olet miespuolinen, niin yleensä hieroja käskee sinun mennä ensin selällesi ja ohjaa nahkanuijasi sellaiseen lämpimään reikään.
rummo kalsarit jarruviivoilla ja sumuvaloilla jätä nyt ainakin päällesi. Kyllä se hieroja kertoo jos nekin pitää ottaa pois.
Menetkös sellaiselle "happy ending" hieronnalle?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä ap? Kalevalainen jäsenkorjaaja ei ole hieroja...
Mitä sulta hierotaan? Vaikuttaa vähän siihen, minkä verran riisut.