Jestas miten komea työelämäprofessori Yle aamussa
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Missä tää luennoi? Mua alkoi kiinnostaa psykologia ja varsinkin työelämän psykologia. Pitäis päästä luennolle.
Luennoille pääseevät vain aina kunkin yliopiston kirjoilla olevat opiskeljat.
Miten muka voisit päästä ko.proffan luennolle, kun et tiedä, mille ja minkä alan opiskelijoille proffa kulloinkin tunteja pitää?
Ja missä luentosalissa? Ja missä päin kunkin yliopiston laitoksen luentosalit sijaitsevat?
Vierailija kirjoitti:
Sami taitaa olla nykyään kahden lapsen yh.
Nyt naiset, kuka ehtii ekana?
On kyllä komistus ja kohtelias herrasmies! Hitsi kun olen suhteessa!😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tää luennoi? Mua alkoi kiinnostaa psykologia ja varsinkin työelämän psykologia. Pitäis päästä luennolle.
Miten muka voisit päästä ko.proffan luennolle, kun et tiedä, mille ja minkä alan opiskelijoille proffa kulloinkin tunteja pitää?
Ja missä luentosalissa? Ja missä päin kunkin yliopiston laitoksen luentosalit sijaitsevat?
Olen eri, mutta olen opiskellut yliopistossa, ja erehdyt kyllä tuossa, että luennoille pääsee vain kirjoilla olevat opiskelijat. Teoriassa joo, mutta kukaan ei ovella tarkista opinto-oikeutta, ja jos on iso sali täynnä opiskelijoita, sinne sulautuu kyllä joukkoon moni perusmammakin.
Ja mitä tulee noihin tietoihin, vähän nokkelampi mieskauneudehimoinen saa ne kyllä selville.
Vähän epäilyttävän näköinen jotenkin. Silleen kuin joku mafioso.
On puoleksi arabi. Äiti suomalainen ja isä Libanonilainen.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi, niin minuakin. Juuri tuo työelämän psykologia!
Kaunis on, yhdyn mammoihin tässä. Näitä lisää.
Entinen kymmenottelija. Kymmenottelijat ovat aika usein kuumia, huh!
Oli taannoin myös Perjantai-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt ihmeessä kertoko nimeä, ettehän?!
Arto Satiainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on, yhdyn mammoihin tässä. Näitä lisää.
Tulee lisää, arabimaahanmuuton kautta. Ole huoleti.
Sami Itani. Oli Suomen urheiluliiton puheenjohtaja mutta burnis iski.
Itani on valmistunut kauppatieteiden maisteriksi Jyväskylän yliopistosta, ja hänen vuonna 2011 valmistunut pro gradu -tutkielmansa valittiin tieteenalan parhaaksi Suomessa. Vuodesta 2012 lähtien Itani suoritti kauppatieteiden tohtoriopintoja Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa Helsingissä ja teki osan tutkinnostaan yhdysvaltalaisessa Stanfordin yliopistossa. Vuonna 2016 Itani väitteli tohtoriksi kansainvälisestä kaupasta.
Ei mikään turha jäbä urheilukenttien ulkopuolellakaan.
"Että kaiken pitää aina olla kontrollissa, mulla se on ollut yksityiselämässäkin niin. En ole koskaan esimerkiksi ollut sillä tavalla päihtynyt, että kontrolli katoaisi, tai harrastanut irtosuhteita. Ei mua muiden tekemiset yhtään haittaa, mutta mä olen päättänyt, että en vain ole sellainen. Perhe on mulle pyhä."
Sanoo Hesarin haastattelussa. Laadukasta aviomiesainesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta olen opiskellut yliopistossa, ja erehdyt kyllä tuossa, että luennoille pääsee vain kirjoilla olevat opiskelijat. Teoriassa joo, mutta kukaan ei ovella tarkista opinto-oikeutta, ja jos on iso sali täynnä opiskelijoita, sinne sulautuu kyllä joukkoon
Ei edes teoriassa, vaan yliopiston luennot ovat kaikille avoimia ja niitä saa tulla seuraamaan kuka vaan.
Tää onkin hauska ajatus, että Samin luennot alkais jatkossa olemaan täynnä mammoja kieli pitkällä kärkkymässä Samin puhelinnumeroa. ;)
Kieltämättä omia intressejäni vähän laski tieto hänen yksinhuoltajuudestaan. Miehen kuumuus tasoittuu kummasti, jos pakettiin kuuluu alaikäistä jälkikasvua.
Varmaan jo sanottu, mutta kyllä ukot mollaa. Kun kehuvat naista niin heti on muka naiset kateellisia. Naiset kehuu nappisilmää ja fiksua vielä, niin äijät mököttää.
Vierailija kirjoitti:
Tää onkin hauska ajatus, että Samin luennot alkais jatkossa olemaan täynnä mammoja kieli pitkällä kärkkymässä Samin puhelinnumeroa. ;)
Kieltämättä omia intressejäni vähän laski tieto hänen yksinhuoltajuudestaan. Miehen kuumuus tasoittuu kummasti, jos pakettiin kuuluu alaikäistä jälkikasvua.
Ei ole yksinhuoltaja vaan vuoroviikkoisä :)
Ap
Eikös noi adjektiivit sopi paremminkin suomalaiseen naiseen...
Miehet komistuu ku ikää tulee ja naiset paksuuntuu ja löystyy suuremman rasvaprosentin takia. Ja hiuksia yritetään epätoivoisesti värjätä jo teini-iästä lähtien ku ketuttaa oma maantienvärinen harmaan-vaaleanruskean sekoitus ja se vielä rotanhäntäponnarilla niin avot.