Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ethän valmista ruokaa punalaputetuista tuotteista!

Vierailija
18.02.2024 |

Viimeksi tänään k paussa pienen lapsen oletuttu äiti lappasin kärryyn 3 pakettia punalaputettua jauhelihaa, paketin kanankoipia ja vuohenjuustoa.

Meinasin kysyä, että ymmärtääkö hän, että nuo on syötävä tai laitettava pakkaseen ja syötävä heti. Pelkään pahaa, että äippä kuvittelee voivansa valmistaa niistä ruoka yhtenä päivän ja tarjoilee vielä seuraavana päivänä päiväysvanhaa ruokaa.

Kaikki nuo tuotteet olivat viimeistä käyttöpäivää tänää eli pakastimessa ok, mutta silti syötävä heti saman päivänä sulatuksesta.

Pelkään pahaa, että tuokin äiti kerää noita pakastimeen ja hyödyntää ymmärtämättä niitä ja tarjoilee lapsilleen.

- hygieniakurssin käynnyt 

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pointti se, että siitä jauhelihasta on turha luulla valmistavansa perheelle kolmeksi päiväksi ruokaa. Se on käytettävänä samana päivänä kokonaan.

Olen oikeasti huolissani.

Ap

Vierailija
2/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teen ruokaa oranssi- ja punalaputetuista tuotteista. Punalaputetuista - 50 % tuotteista välittömästi ja oranssilaputetuista - 30 % viimeiseen käyttöpäivään mennessä. Ei ole kukaan meillä sairastunut ruokamyrkytykseen.

- hygieniapassin omistaja -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin punalappuilijat hyökkäsi alapeukuttamaan. Se on julma totuus.

Itse en söisi viimeistäkään käyttöpäivää olevaa tuotetta.

Ap

Vierailija
4/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut mitään ongelmia vaikka olen ostanut punalappulihaa, tehnyt sen seuraavana päivänä ja syönyt vielä pari päivää sen jälkeen.

Vierailija
5/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne parane siellä pakastimessa, kaikista hulluinta on laittaa pakastimeen noita jo lähes pilaantuneita ruokia!

Vierailija
7/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että jätät punalapputuotteet niitä oikeasti tarvitseville. 

Vierailija
8/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No eihän sun toki tarvikaan, jos et halua.

Vierailija
9/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä niitä raakana syö. 

Vierailija
10/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan tullut mitään ongelmia vaikka olen ostanut punalappulihaa, tehnyt sen seuraavana päivänä ja syönyt vielä pari päivää sen jälkeen.

Sama.

Vierailija
11/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä pakkauksesta voi tarkistaa päiväyksen ja valmistaa ruuan sen mukaan joko heti samana päivänä tai pakkaseen. 

Vierailija
12/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi**u mitä paskaa taas tämäkin aloitus.

Vierailija
13/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltko kokeillut asiaa koskaan käytännössä? Mitä luulet tietääkö jauheliha mikä päivämäärä tänään on? Ei se yöllä klo 00.01 myrkyksi muutu.

Vierailija
14/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut mistään kaupasta ostetusta ruokamyrkytystä, vaikka olen käyttänyt parikin päivää vkp:n jälkeen.

Vierailija
15/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi**u mitä paskaa taas tämäkin aloitus.

Jollekin tämä on näköjään ongelma kun kyttää mitä toiset ostavat

Vierailija
16/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sun ei tarvitse huolehtia kaikesta tässä maailmassa. 

Jos ruoka huolestuttaa niin tee jotain niiden eteen joilla sitä ei ole.

Vierailija
17/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä jos sulla on rahaa ostaa normihinnoilla, valitettavasti kaikilla ei ole. No, ehkä tilanteet muuttuu...

Vierailija
18/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen ja tänään 2.2 viimeinen käyttöpäivä olleita jugurttia. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
19/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniakurssin käynyt ei sitten paljoa tiedä. Jos liha ei haise, eikä näöllisesti ole huonoa vaikka päivä viim. päiväyksen jälkeen, voi sen paistaa ja vaikka pakastaa. Kananmunatkin jos näyttää hyvälle rikottaessa vaikka kuukausi päiväyksen jälkeen voi syödä. En ole vielä kuollut ja terveenäkin olen ollut koko koronan ajan. Ei sellaisia vaan missään ravintelissa voi tarjota tai luvat lähtee, mut omassa kodissa kyllä kun tietää mitä tekee. On noita kyllä ruokamyrkytyksen saaneita nähty, kun taas eivät tiedä mitä tekevät ja syövät jo liian vanhaa ja pilaantunutta. 

Vierailija
20/72 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä jos meillä löytyy eilen vanhaksi mennyttä viiliä, huitasen naamaani enkä heitä roskiin. Toki jos vatsanväänteitä saisin, sanoisin et omat eväät tais olla pilalla, kun ei me saatas vanhaa kuormasta syödä, mut miksi heittää roskiin kun sen voin syödä, en tarjoile sitä asiakkaille sentään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän