Mä en tiedä teistä, mutta mä pystyn näkemään täällä palstalla jos sama ihminen on kommentoinut moneen kertaan yhteen aloitukseen
Siis tarkoitan jos joku kysyy jotain, ja tämä ihminen haluaa että hänen mielipide on se oikea, tää ihminen saattaa kirjoittaa monta kommenttia ja esittää kokoajan jotain toista jokaisessa niistä
Sun energia ja kirjoitustyyli ei huijaa, vaikka sä itse ootkin huijari ja feikki.
Se sama energia puskee läpi jokaisesta sun kirjoittamasta kommentista, mä pystyn aistimaan sen, vaikka hullulta kuulostaakin
Ei tää elämä oo niin vakavaa. Tai tää palsta. Ota iisisti
Kommentit (38)
Niin mäkin. Mä tunnistan jopa joitain täältä. Jotain pollareita on myös täällä.
No, joskus vaikuttaa siltä että joku kommentti on saman henkilön kirjoittama kuin joku muu. Mutta paino sanalla "vaikuttaa", ei voi tietää. Eikä ole väliäkään.
Pystytkö arvioimaan myös ulkonäön ja iän?
Pitääkö rajoittaa kommentoinnin määrää?
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä, ap!
Älä puhu paskaa. Olet yksi loinen
- ap
Oli synkkä ja myrskyinen yö. Jollakulla oli löylykauha väärinpäin, samalla kun joku söi mummon perseilevän peikonlehden.
Onneksi hyydekakku jäi naapurin kyylä-Pertille.
Luulet. Moni ei tunnista edes omia kommenttejaan enää viikon päästä.
Todista väitteesi. Kerro ketkä tähän kommentoineet ovat samoja.
Kyllä sen vaan joskus huomaa, että sama tyyppi tehtailee sekä kysymykset, että vastaukset.
Onhan se jonkinlaista ajankulua sekin.
Vierailija kirjoitti:
Todista väitteesi. Kerro ketkä tähän kommentoineet ovat samoja.
Kyllä me tiedetään, iigor.
Vierailija kirjoitti:
Unikot kukkivat kuolemistaan.
Kukoistuksen hetkellä alkaa rappio.
Ei kaikki esitä toista. Ehkä jotkut. Jos tulee mieleen vielä lisäkommentti. Ei kai jokaiseen voi laittaa että "minä taas täällä". Vai miten ne pitäisi erottaa, joku nimimerkkikö.