Mä en tiedä teistä, mutta mä pystyn näkemään täällä palstalla jos sama ihminen on kommentoinut moneen kertaan yhteen aloitukseen
Siis tarkoitan jos joku kysyy jotain, ja tämä ihminen haluaa että hänen mielipide on se oikea, tää ihminen saattaa kirjoittaa monta kommenttia ja esittää kokoajan jotain toista jokaisessa niistä
Sun energia ja kirjoitustyyli ei huijaa, vaikka sä itse ootkin huijari ja feikki.
Se sama energia puskee läpi jokaisesta sun kirjoittamasta kommentista, mä pystyn aistimaan sen, vaikka hullulta kuulostaakin
Ei tää elämä oo niin vakavaa. Tai tää palsta. Ota iisisti
Kommentit (38)
AP kuulostaa samalta, kun mun yksi kaveri, kun sillä on kaksisuuntaisen maniat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista väitteesi. Kerro ketkä tähän kommentoineet ovat samoja.
Kyllä me tiedetään, iigor.
Natasha, mekin tiedetään..
Kerropa, että olenko minä kommentoinut tähän jo?
Vierailija kirjoitti:
Luulet. Moni ei tunnista edes omia kommenttejaan enää viikon päästä.
Mulle käy usein niin, että luen jonkun kommentin ja ajattelen, että täähän on hyvin sanottu ja tykkään siitä.
Vastan joskus myöhemmin muistan, että se tais ollakin mun oma kommentti. 😁
Onko foliohattusi taas liian kireällä vai missä vika?
Ei siihen mitään epämääräistä aistimista tarvita, että saman kirjoitustyylin tunnistaa. Tai tyylit. Ja sen psyykkeen niiden takana. Joten kyllä, sut on taaaaskin huomattu.
Kyllähän kirjoitustavan voi tunnistaa, mutta vain silloin jos on pitkää tekstiä. en usko, että AP kykenee tunnistamaan miten monta kommenttia minä olen laittanut.
Itse en ota tätä niin vakavasti, että kiinnostuisin, onko joku tyyppi uudelleen kirjoittanut jotain. Tai siinä tapauksessa, jos kommentoin ja vastakommentoin puolin ja toisin, niin on oletettavaa, että siellä on sama tyyppi vastailemassa minulle.
Te saatanan hörhöt luulette olevanne yli-ihmisiä. Teitä vaivaa sairaus, jota kutsutaan
Okei myönnän olen kirjoittanut käytännössä kaikki viestit yhteen suosittuun keskusteluun jossa oli yli 500 kommenttia. Melkein kaikki omaa käsialaa!😂
Eikä kukaan tajunnut!
Kuvitteletko noin aina, kun muut ovat kanssasi eri mieltä? Oletat siis, ettei eri mieltä voi olla kuin joku yksi urpo, ja siksi kaikkien eri mieltä olevien viestien täytyy olla samalta henkilöltä?
Ensinnäkin ootko ihan terve ja toiseksi mitä vattua se sulle kuuluu?
Ap on itse vastaillut tähän ketjuun.
Mitä ihmettä? Keskustelu on keskustelua. Jokainen tavallaan.