Miten seura vaikuttaa henkiseen kehitykseen?
Viettääkö aikansa lasten vai avaruustieteilijöiden kanssa? Paljonko vaikuttaa minkä tasoisia ongelmia joutuu ratkomaan ja kuinka realistista on kiriä kiinni taantumuksessa menetettyä aikaa?
Kommentit (19)
Mieluummin vietän aikaa ystävällisen ihmisen kanssa ja fiksun kuin vampppyyrin.
Nykyisellään Seura ei enää ole merkittävä tekijä vaikuttamassa henkiseen kehitykseen. Media-alalla on niin paljon kilpailijoita ettei yhden lehden painoarvo ole enää suuri.
Jos aloittaja kysyy lasten kehityksestä niin riippuu varsin kovasti siitä millaisia ne lapset ovat joiden kanssa lapsi viettää aikaansa. Ja myös siitä, haluaisiko lapsi itse mieluummin viettää aikaansa avaruustieteiliöiden seurassa.
Matalavärähteiset ihmiset laskevat omaakin energiatasoa kun taas korkeavärähteiset sielut nostavat matalavärähteisempienkin ihmisten energioita. Koulutuksella tai fyysisen kehon iällä ei ole väliä vaan sielun kehitysaste ratkaisee.
Kaikki seura vaikuttaa eri tavoin mutta hyödyllisesti kuitenkin.
Mä en oo ihan 100% varma haetaanko me nyt samaa asiaa, mutta kyllä se vaikuttaa todella paljon. Ihmisen paras kehttyminen tapahtuu joko yksin tai jo valmiiksi henkisesti viisaiden ihmisten parissa
Jos ihminen hengailee esim täällä palstalla kaikki päivät ni mä en usko että tällä tyypillä on hirveen positiiviset ajatukset maailman suhteen, tai yhtään minkään. Mä en usko myöskään että tämä ihminen osaa ajatella järkevästi, koska täällä on 100 muuta tyhmää ketkä ei ajattele järkevästi, siihen menee väkisinkin mukaan, eli seura tekee kaltaisekseen.
Lasten seura voi olla opettavaisempaa kuin avaruustieteilijöiden, mutta minkälaisesta ihmiskontaktista vaan voi oppia, riippuen omasta suhtautumisesta
Lapsilla on monesti korkeampivärähteiset energiat koska planeetallemme on inkarnoitunut nyt etenevässä määrin vanhoja, kokeneempia sieluja siirtyessämme korkeampaan valotaajuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Matalavärähteiset ihmiset laskevat omaakin energiatasoa kun taas korkeavärähteiset sielut nostavat matalavärähteisempienkin ihmisten energioita. Koulutuksella tai fyysisen kehon iällä ei ole väliä vaan sielun kehitysaste ratkaisee.
Hyvin sanottu. Hienosti sanottu. Ansaitset lämmön minkä lähetän nyt sulle. Paras kommentti minkä olen tänää nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu. Hienosti sanottu. Ansaitset lämmön minkä lähetän nyt sulle. Paras kommentti minkä olen tänää nähnyt.
Saatanan sepittämiä uskomuksia, vai voitteko jotenkin itse kokea nuo todeksi?
Avlla seura tiivistyy jankuttamiseen, ilkeilyyn ja muuhun turhaan. Täällä kehitys lakkaa kuin seinään.
En tiedä, mutta naisten seura vanhentaa tai vie miehen ainakin nopeammin hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisellään Seura ei enää ole merkittävä tekijä vaikuttamassa henkiseen kehitykseen. Media-alalla on niin paljon kilpailijoita ettei yhden lehden painoarvo ole enää suuri.
Jos aloittaja kysyy lasten kehityksestä niin riippuu varsin kovasti siitä millaisia ne lapset ovat joiden kanssa lapsi viettää aikaansa. Ja myös siitä, haluaisiko lapsi itse mieluummin viettää aikaansa avaruustieteiliöiden seurassa.
No jotenkin ihmeellisesti kuitenkin nykynuoret on nonbinärysukupuolettomia, vaikka niilläkin on sukupuolielimet.
Aika jännä miten aivopesu toimii.
Kehistysvammaisten seurassa aivosolut tuhoutuu tiuhempaan tahtiin kuin alkoholin aiheuttamissa intoksikaatiotiloissa.
Seura tekee kaltaisekseen.