Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Israelin työväenpulueen pj Merav Michaeli ajattelee Israelin tilanteesta kuin tyypillinen oikeistolainen meillä?

Vierailija
18.02.2024 |

Hänellä on omakohtanen kokemus ja ensikäden ymmärrys paikan päältä ja hänen mielestään juuri te vasurit olette väärässä eli olisiko pikku itsereflektio paikallaan meilläkin?

I think something very bad is happening on the left, Labor leader Merav Michaeli told POLITICO in an interview. It became very, very clear in this attack that people who consider themselves to be democratic, progressive, are supporting a totalitarian terror regime that oppresses women [and] the LGBTQ+ community, 

https://www.politico.eu/article/leader-israel-labour-party-merav-michae…

https://www.verkkouutiset.fi/a/hamasin-hyodylliset-idiootit/#def7d984

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että vasemmisto tukee suoranaisesti Hamasia vaan palestiinalaisten oikeuksia.

Vierailija
2/8 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että vasemmisto tukee suoranaisesti Hamasia vaan palestiinalaisten oikeuksia.

Miksi niillä nats ei lla pitäisi olla mitään oikeuksia? 75% hyväksyi, jopa kannatti lokakuun iskun, jossa m u r hattiin lähinnä naisia ja lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaisten lehdessä varmasti kaivetaan kaikki pointit jolla puolustaa Israelin toteuttamaa kansanmurhaa. Taitaa vähän omatunto soimata puolueessa joka järjesteli juutalaisten luovutuksia nasse-Saksaan.

Vierailija
4/8 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niillä nats ei lla pitäisi olla mitään oikeuksia? 75% hyväksyi, jopa kannatti lokakuun iskun, jossa m u r hattiin lähinnä naisia ja lapsia.

Israelin kannattaisi lopettaa jo vuosikymmeniä kestänyt 💩apartheid ja miehittäminen

Vierailija
5/8 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyvät poliittisen väkivallan ja ter ro rismin.

https://twitter.com/EylonALevy/status/1722287969728414093

Vierailija
6/8 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään siksi että 40% heistä on lapsia, joita nyt on kostoiskussa tapettu jo 10 000.

Lokakuun iskussa kuoli 1200 Israelilaista.

Kostoiskuissa 28 000 palestiinalaista. Kymmeniä tuhansia haavoittuneita ja 2 miljoonaa kotia tuhottu. Eloonjääneillä 4kk elämää pommitusten keskellä.

Vierailija
7/8 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tekee tilanteesta järjettömän että kansa joutuu elämään äärijärjestön kontrollissa/taskussa. Uskon että tavalliset palestiinalaiset haluaisivat oman valtion ja itse kannatan kahden valtion mallia alueelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän