Energiahoito/kaukoparannus kokemuksia?
Ja onko puolisonne tienneet että olette ottaneet hoitoja? Kysyin yhdeltä kaukoparantajalta apua,mutta ei hoida minua koska tekisin asian salaa mieheltäni.
Puolisolle ihan täysin turha kertoa tämmösestä hoidosta.
Kommentit (33)
Kuulostaa oudolta hoitajalta, jos ei tee "koska se olisi salaa mieheltä". Eikö ole joku muu, jos katsoo pätevyyden. Miten shamaani Sampo, toimiiko se joillekin.
Huuhaata ne ovat. Rentoutuksena menee mutta ei niistä muuta hyötyä ole.
Hyvinvointialueet kehittelevät tätä parhaillaan! Yhä harvemmin lääkäri näkee potilaan, saati että otettaisiin jotain kokeita tai kuunneltaisiin keuhkoja. Hyvinvointialueiden idea on hoitaa sairaat etänä ja mahdollisimman vähin kustannuksin.
Mä sain kerran hoitoa naiselta, joka on joltain ihan japanilaiselta perinteiseltä mestarilta oppiarvonsa ja jonkinlaisen "energiansiirron" saanut reiki-mestari. Olin lähinnä utelias hoidosta, en varsinaisesti uskonut mutta en pitänyt mahdottomanakaan että toimii. Eniten odotin lopputulosta, ettei tunnu mitään eikä mitään tapahdu.
Mutta kyllä tapahtui, aloin tuntea sellaista energiaa mitä en ole koskaan ennen kokenut, ihan kuin jotain sähköä olisi kihissyt kehossani. Aluksi se oli jopa vähän pelottavaa. Apu oli erilaista kun olin odottanut, mutta jälkeenpäin juuri sitä mitä pitkällä tähtäimellä tarvin. Minä olin ihan työuupumuksen partaalla, ja toivoin että saisin voimia jaksaa vaan painaa, ja että uupumus menisi pois. Mutta minä sainkin syvän oivalluksen siitä, että minun täytyy olla lempeämpi itselleni, ja levätä. En edes yllättynyt, kun minulle tuli melkoisen vaaraton, viikon sairaslomalla hoituva sairaus. Sain levätä pahimman akuutin kriisin pois, ja sinä aikana tuli ihan uusia ajatuksia, kuten että lähden terapiaan, ja että täytyy lopettaa liiallinen ylitöiden tekeminen.
Pysy kaukana noista. Maksat pahojen henkien hyökkäyksestä? Koet ne ahdistuksen - ja pelon tunteina sekä raivokohtauksina
Parantaja kerran polkaisi jalkaa ja ähkäisi messuilla ja poisti maasäteilyn kodistani. En ole huomannut muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Huuhaata ne ovat. Rentoutuksena menee mutta ei niistä muuta hyötyä ole.
Mulle ei energiahoito lopulta toiminut edes rentoutumisena. Hoitaja muka luki kehostani viestejä ja hänen sanomansa asiat olivat aivan päin mäntyä. :D Siirrät nälkää juomalla vettä, kehosi kaipaa oikeaa ruokaa, lihaa! Kohtusi kaipaa vauvaa! Olet suhteessa hyvin omistushaluisen miehen kanssa! Hyvästi rentoutuminen.
Myydään tyhjää kouluttamattomille.
Toimii, toki hieman hoitajasta riippuen. Mutta kun lähde ei ole Jumala niin apu on hetkellinen ja kaupanpäällisenä saat demoneita ja lopulta olo ei kuitenkaan helpotu. Kävin lähi- ja kaukohoidoissa useita vuosia ennen uskoontuloa.
Kuulin lähikapakassa useammankin kerran kehuttavan jotakuta kaukoparantajaa, jolla on "hevosenkaltainen sukunimi."
Yks täti paransi koirankin silmätulehduksen etähoidolla. Joulun pyhinä tarjosi joulustressin hoitoa etänä jotain 70 e kerya ilman pyhälisiä.
Se yks anita tarjoaa vaikka mitä hoitoa etänä, jopa pahojen henkien kartoitusta.
Kaikkea saa ostaa, vaikka nigerialaisilta
Yhden mielestä syyhy on maksameridiaanin epätasapaino, kutina lakkaa kun keho saadaan kuntoon. Varsinainen Hamelnin pillipiipari syyhypunkeille
Eiköhän tuo energiahoito ole kuin hypnoosia. Ihmisen psyyke menee mukaan ja paranee luulosairauksista. Pahempia ovat he jotka uskottelevat voivansa parantaa ms- taudin ja syövän.
Pääni yläpuolelta alkoi huitoa yksi tuttava. Oli kuulemma jotain fysiikkaan perustuvaa astraalikehon hoitoa ja siihen osallistu peräti maailmankaikkeus. Pakko oli sanoa, että maailmankaikkeus ei astmaani paranna ja hoida nuo lapsesi ensin.
Vierailija kirjoitti:
Pääni yläpuolelta alkoi huitoa yksi tuttava. Oli kuulemma jotain fysiikkaan perustuvaa astraalikehon hoitoa ja siihen osallistu peräti maailmankaikkeus. Pakko oli sanoa, että maailmankaikkeus ei astmaani paranna ja hoida nuo lapsesi ensin.
Oliko henkilöllä siis lapsia? Kysyn siksi, että olen nähnyt / kuullut todella monen äidin ryhtyneen "valotyöntekijäksi", "parantajaksi", "ylipapittareksi" ym. Omia lapsia ei kuitenkaan jakseta /osata hoitaa tai haaveillaan pakettiautoelämästä palmujen alla lasten kanssa tms.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kerran hoitoa naiselta, joka on joltain ihan japanilaiselta perinteiseltä mestarilta oppiarvonsa ja jonkinlaisen "energiansiirron" saanut reiki-mestari. Olin lähinnä utelias hoidosta, en varsinaisesti uskonut mutta en pitänyt mahdottomanakaan että toimii. Eniten odotin lopputulosta, ettei tunnu mitään eikä mitään tapahdu.
Mutta kyllä tapahtui, aloin tuntea sellaista energiaa mitä en ole koskaan ennen kokenut, ihan kuin jotain sähköä olisi kihissyt kehossani. Aluksi se oli jopa vähän pelottavaa. Apu oli erilaista kun olin odottanut, mutta jälkeenpäin juuri sitä mitä pitkällä tähtäimellä tarvin. Minä olin ihan työuupumuksen partaalla, ja toivoin että saisin voimia jaksaa vaan painaa, ja että uupumus menisi pois. Mutta minä sainkin syvän oivalluksen siitä, että minun täytyy olla lempeämpi itselleni, ja levätä. En edes yllättynyt, kun minulle tuli melkoisen vaaraton, viikon sairaslomalla hoituva sairaus. Sain levätä pahim
No asiat voi omassa päässään kääntää niin että homma toimi. Jokainen järjellä ajatteleva ihminen ymmärtää kyllä ihan itse, että jos voimat on lopussa, täytyy levätä. Paljonko maksoit tuolle "hoitajalle"? Paahdat siis hitosti hommia ja tuhlaat rahat energiahoitoon? Onnea vaan. Ei ihme, jos kroppa ja/tai pää tilttaa.
Ei kannata, laita musiikkia kotona ja ota vain rennosti. Pyydä sun enkeliltäsi hoitoa samalla.
Vierailija kirjoitti:
Toimii, toki hieman hoitajasta riippuen. Mutta kun lähde ei ole Jumala niin apu on hetkellinen ja kaupanpäällisenä saat demoneita ja lopulta olo ei kuitenkaan helpotu. Kävin lähi- ja kaukohoidoissa useita vuosia ennen uskoontuloa.
Olet ns. syvällä jogurtissa. Otan osaa!
VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ, mistä näitä tonttuja sikiää, ja mikähän on tämän "hoidon" hinta?
Hölynpölyä. Ei tuo ole mikään hoito vaan rahastus. Myydään ns.ilmaa kun ei rehellinen työnteko kiinnosta.