Mikä olisi palkkatoiveesi tähän tehtävään?
Yritys: Turun alueen monipuolisimmista timantti-, maarakennus- ja purkualan toimijoista.
Työtehtävät
Toimistossa hoidetaan kaikki yrityksen back office-tehtävät. Tehtäviisi kuuluvat mm.
-Osto- ja myyntilaskutus
-Toiminnanohjausjärjestelmien monipuolinen käyttö
-Työaikakirjausten tarkistus ja ylläpito
-Kiinteistönhoidolliset paperityöt (esim. sopimusten laadintaa, asiakasyhteydenpitoa, tarkistuskäyntejä kohteissa, jne.)
-Muiden juoksevien asioiden hoitoa
Mikä olisi palkkatoiveesi tähän tehtävään? ja miksi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei olisi minkäänlaista palkkatoivetta, koska en ylipäätään hakeutuisi tuohon työhön koska ei kuullosta kiinnostavalta.
Älä huoli, ei sinua palkattaisikaan kun et osaa edes "kuulostaa" kirjoittaa oikein.
Kuten jo mainitsin, en ole huolissani siitä, etten saisi tuota työpaikkaa, koska en halua kyseistä työtä. Win-Win.
Vaaditaanko osaamista ja koulutusta lainkaan?
Teen vastaavia töitä päätyön ohessa, saan 1800 e/kk. Maksimissaan palkka voisi kokopäivätyöstä olla 2800 e/kk, erityisen vaativiahan nuo työt ei ole.
Hain vastaavaan homaan täällä toisella puolen Suomea, toiveeni 3000 e/kk osui kuulemma ihan oikeaan mittaluokkaan ainakin ko. firmassa. Odottelen vielä tietoa, kuka meistä haastatelluista tuli valituksi.
Perussihteerin hommaa. Luulen, että noin 2500-2700 on realistinen. Voi olla, etteivät maksa edes tuota. Teen itse oman työni ohessa pitkälti samoja hommia mieheni firmassa ja ilman kaupallista koulutusta ihan sukkanahan nuo on menneet. Toki mies tekee joitain osia, mutta pitkälti tuossa on lueteltu niitä töitä, joita tosiaan väkerrän iltaisin.
5,20€ tunti+ylityölisät 90 viikkotunnin jälkeen
Komppaan 3500, ehkä jopa 3600, koska kyseessä tosiaan palkkatoive, ja saan tällä hetkellä samantasoisesta työstä sen verran. Ei mielestäni ole liikaa pyydetty vaikka todellinen tarjottu palkka asettuisikin jonnekin 3000 alueelle.