Lasten hiihtolomat alkoi. Mutta miksi teidän perhe ei matkusta Lappiin nauttimaan luonnosta?
Eilen oli todella paljon autoja liikenteessä ja lähes kaikilla oli auton katolla suksiboksi. Ja matkakohteena Lappi. Mutta miksi teidän perhe ei matkusta hiihtoloman aikana minnekään?
Kommentit (70)
Koska lapset urheilee tavoitteellisesti ja heillä on harjoituksia, joista eivät halua olla pois.
Meillä on hiihtoloma ensi viikolla.
Ei meillä mikään hiihtoloma alkanut. Lapset huomenna kouluun ja aikuiset töihin.
Koska kukaan perheenjäsen ei välitä talviurheilusta.
Just oltiin jouluna lapissa. Ei kai sitä heti taas tartte lähteä?
Halvemmalla pääsee etelään lomailemaan ja nauttimaan. Lappi on nähty jos on kerran käynyt. Siellä ei ole mitään muuta kuin yksitoikkoisia maisemia ja hirveät hinnat. Kiitti mutta kerta riitti.
Lomaa ei tällä kertaa ole perheen aikuisilla. Ja vaikka olisikin, niin Lappiin ei mentäis. Oon saanut niiiiiin tarpeekseni talvesta.
Onhan, sitä luontoa muuallakin kuin lapissa
Ei meillä ole mitään hiihtolomaa. Minä ja mies olemme töissä, samoin omillaan asuvat, aikuiset lapsemme.
Miksi sinä matkustat Lappiin tuhoamaan sen herkkää luontoa?
Etelä-Suomessa on riittävän kylmä, en halua yhtään pohjoisempaan.
Liian kylmä Lapissa, kun etelässäkin palelee, kuka hullu haluis Lappiin ja maksaakin sikana eikä lapset tykkää kylmästä, vaivalloista niiden pukeminen ja menee kiukutteluks koko loma.
Lomalla aina välimerelle.lappiin en tuhlaisi lomaani vaikka maksettaisiin.
Ei kiinnosta yhtään lumi ja pakkanen. Molempia on omalla pihalla. Lennetään Lanzarotelle.
Oletko katsonut säätiedotus, pilvistä ja vesisadetta luvattu Lappiin?
Hiihtoloma vasta 2 viikon kuluttua eikä todellakaan tee mieli mihinkään Lappiin. Lunta ja pakkasta riittänyt koko talven täällä etelässä ja olen kurkkua myöten täynnä talvea. Lähdetään todennäköisesti johonkin muutaman päivän reissulle keski-eurooppaan tai sitten hengataan vaan kotona.
Meidän perhe, minä, puoliso ja koira ei tietenkään matkusteta koulujen loma-aikaan. Huhtikuussa ehkä Äkäslompoloon.